![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jag vill helt ta bort Nero och alla dess componants - Det har varit en smärta i du vet var för mig - och - som jag måste ta bort Real Player och det är "saker". Jag försökte göra det i "lägg till / ta bort" program och jag fick ett meddelande som säger det kan inte helt ta bort Real Player. Denna dator var inte billig (PC) och jag trodde att jag åtminstone skulle kunna bränna en cd - inte! Jag bränt några dvd: s, men även det var inte riktigt rakt fram. Jag tror att jag kommer att gå med en Mac nästa gång. Jag förstår inte riktigt vill formatera mina hårddiskar - gjort det 2 gånger med den här redan. Jag har en ADM Athlon 64x2 dual core processor 4600 + 2.41ghz klockan hastighet med 1GB RAM i en msi k9n platina styrelsen med 2 Winfast px7950 grafikkort. Jag vet det är inte det bästa, men jag hade inget annat än problem med detta - Jag förstår inte spelet - Jag huvudsak köpte den till transferr min vhs till dvd. Nu när det är gjort Det känns som att kasta detta POC över en klippa bara för att se den explodera! Det skulle vara trevligt! Hursomhelst - tillbaka till verkligheten -- Detta är min viktigaste fråga: Finns det ett säkert och enkelt sätt att bli av med alla mina cd skriva program etc., och inte måste formatera mina diskar (jag har 2x320gb) så att jag kan gå till Costco morgon (eller vad) och köpa en riktigt gooooood program ( att du stor dator människor kommer att rekommendera för mig att köpa) så att jag kan faktiskt bränna min musik cd's med och det kommer inte vara "Rocket Science" för att göra det? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prova meddelanden i rätt forum, inte gör det skapar en enorm arbetsbelastning för personalen.
| |||
| |||
| Kolla in Revo Uninstaller |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ni vet, om du använder en OEM för XP finns det ett sätt att bara formatera om systemfiler och på det sättet kan du spara alla dina personliga saker och fortfarande upp problem.
| |||
| |||
| Det är hela poängen med nöjda anställda här. |
|
| |||
| |||
| Ledsen om jag inte clued i världen av st hjälp och "riktig" dator edicate. Jag ville bara ventilera lite och se om någon där ute hade några riktiga förslag. Jag ska vara försiktig i framtiden och läser igenom de områden där att skriva. Min ursäkt. Trevlig helg, Gary (Kona på forumet) |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Windows Filöverföring | Katana | Windows-operativsystem | 2 | 13 juli 2009 23:55 |
| Easy Cap 2,0 Driver Problem | Violaferoz | Multimedia & Codecs | 0 | 13 juni 2009 10:35 |
| Jag letar efter en ny LCD-skärm som är så enkelt som möjligt för mina ögon | andrewanimation | Grafikkort & Skärmar | 5 | 8 februari 2008 04:41 |
| Windows Filöverföring | jimmygreen | Windows-operativsystem | 12 | 8 januari 2008 05:38 |
| Easy peasy konkurrens | alex | Gemenskapen Nyheter & Chat | 25 | 8 maj 2007 02:36 |
| Thread Tools | |
| |