![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg håber nogen kan hjælpe, da dette er den drivende mig gal ..... når nogensinde jeg tænder den bærbare computer en gang i Windows (Vista) det holder opdrager noget at gøre med en tray.app eller noget, der holder forsøger at indlæse, men ikke kan finde, hvad det har brug for, men også er vanskeligt at annullere eller stop, I'm ikke er sikker, hvis det er spyware eller en virus, eller måske noget vigtigt, at jeg ikke har mødt før .... nogen forslag? cheers fyrene |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Download hurtig opstart her
Det er et gratis program. Med det kan du styre, hvad der indlæses, når Windows starter. Hvis du ser noget du ikke ønsker at starte med windwos blot fjerne markeringen af det. Hvis du ikke ønsker at downloade, at bare trykke "Windows taster" og "R", og det vil bringe en køre boksen, skriv "msconfig" derinde. Gå til fanen Start og arbejde derfra. Mit system: Custom Indbygget v1.2
|
|
| |||
| |||
| cheers, vil se om det hjælper. |
|
| |||
| |||
| HP printere er kendt for denne fejl. |
|
| |||
| |||
| craigbenham Som evilfantasy foreslår HP Printer - hvis du har en, men ikke så meget Printer som sin software "denne fejl vil også undertiden bede om en disk, simpelt middel at afinstallere softwaren (spor ned venstre nøgler i registreringsdatabasen", hvis du er fortrolig med at redigere registreringsdatabasen ") og geninstallere software med AV, Malware apps etc off |
|
| |||
| |||
| det lyder præcis, hvad det er. det gør bede om en disk, når den siger, det er ude af stand til at finde de nødvendige filer, og det er en smerte i røven for at lukke og ofte nødt til at gøre det i Jobliste. vil forsøge at slette printersoftwaren og geninstallation. skål |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Harddisk Fejl på Bootup - "Disk Error" "Tryk på en tast for at genstarte" | ashaiba | General Hardware Chat | 6 | 13 marts 2009 15:56 |
| Vil "Office 95" arbejde med "Windows XP"? | Raynhawk | Office Suites & Applications | 4 | 23 februar 2009 17:01 |
| Hrlp "WEB BASERET" operativsystemet ideer venligst | pest79456 | Linux & Alternative OS | 5 | 1 november 2008 07:43 |
| Kan ikke sætte "Aktiver" funktion "på" i Bios ref CD / DVD. | ashmehta | Laptops, Mobiles & PDA'er | 8 | 17th May 2008 02:56 |
| Laptop ikke starte, "syntaks" eller "diskfejl". | aechain | Windows-operativsystemer | 5 | 24 januar 2008 15:45 |
| Thread Tools | |
| |