![]() |
|
| |||
| |||
| Ik hoop dat iemand kan helpen, als deze maakt me gek ..... als ik ooit weer op de laptop een keer in Windows (Vista) blijft om iets te doen met een tray.app of wat houdt probeert te laden, maar kan niet vinden wat ze nodig, maar ook is moeilijk te zeggen of te stoppen, ik ben niet zeker of dit spyware of een virus, of misschien iets belangrijks dat ik niet komen voordat .... suggesties? cheers guys |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| download snel opstarten hier
het is een gratis programma. Hiermee kan je beheren welke geladen wanneer Windows wordt gestart. Als je ziet wat je niet wilt beginnen met windwos het vinkje in het. Als u niet wilt downloaden, dat gewoon op de "Windows-toetsen" en "R" en het zal een vak Uitvoeren, typ "msconfig" in. Ga naar het tabblad Opstarten en werk vanaf daar. Mijn Systeem: Custom Built v1.2
|
|
| |||
| |||
| cheers, zal zien of het helpt. |
|
| |||
| |||
| HP printers zijn bekend voor deze fout. |
|
| |||
| |||
| craigbenham Zoals evilfantasy stelt HP Printer - als je er een hebt, maar niet zozeer de printer als de software "dit storing zal soms ook vragen om een schijf, eenvoudige oplossing is voor het verwijderen van de software (sporen eventuele links sleutels in het register" als u zijn comfortabel met het bewerken van het register ") en opnieuw installeren van de software met een AV, Malware apps etc uitgeschakeld |
|
| |||
| |||
| Dat klinkt precies wat het is. wel vragen om een schijf wanneer hij zegt dat het niet kan vinden benodigde bestanden, en het is een pijn in de kont te sluiten en hebben vaak te doen in Taakbeheer. zal proberen het verwijderen van de printer en de software opnieuw te installeren. sante |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Harddrive Fout op Bootup - "Disk Error" "Press any key to restart" | ashaiba | Algemeen Hardware Chat | 6 | 13 mrt 2009 15:56 |
| Zal "Office 95" werken met "Windows XP"? | Raynhawk | Office Suites & Toepassingen | 4 | 23 feb 2009 17:01 |
| Hrlp "WEB GEBASEERDE" besturingssysteem ideeën aub | pest79456 | Linux & Alternative OS | 5 | 1 Nov 2008 07:43 |
| Kan niet "ENABLE" functie "aan" in de BIOS ref CD / DVD. | ashmehta | Laptops, Mobiles & PDA's | 8 | 17 jun 2008 02:56 |
| Laptop niet opstarten, "syntax" of "disk error". | aechain | Windows besturingssystemen | 5 | 24 Jan 2008 15:45 |
| Thread Tools | |
| |