mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Algemene programmatuurnoot Chat

Register

"Lade toepassing ...." ideeën?

Reply

Thread Tools
Old 24 nov 2007, 03:56
Nieuw Lid Fractie

Default "Lade toepassing ...." ideeën?

Ik hoop dat iemand kan helpen, als deze maakt me gek .....

als ik ooit weer op de laptop een keer in Windows (Vista) blijft om iets te doen met een tray.app of wat houdt probeert te laden, maar kan niet vinden wat ze nodig, maar ook is moeilijk te zeggen of te stoppen, ik ben niet zeker of dit spyware of een virus, of misschien iets belangrijks dat ik niet komen voordat ....

suggesties?

cheers guys
Old 24 november 2007, 05:19
Donor Groep

download snel opstarten hier
het is een gratis programma.
Hiermee kan je beheren welke geladen wanneer Windows wordt gestart. Als je ziet wat je niet wilt beginnen met windwos het vinkje in het.

Als u niet wilt downloaden, dat gewoon op de "Windows-toetsen" en "R" en het zal een vak Uitvoeren, typ "msconfig" in. Ga naar het tabblad Opstarten en werk vanaf daar.

Mijn Systeem: Custom Built v1.2

Processor (s):
Inter Dual Core E2160@3.02Ghz
Moederbord:
Asus P5PL2-E
RAM Geheugen:
2 x 1GB DDR2 533MHz PC4200
Graphics Card (s):
Nvidia Geforce 7600GS 512MB
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
Western Digital 160GB Sata HDD
Optische Drive (s):
LG DVD-Rom en LiteOn 20x DVD-RW
Case / PSU:
Cooler Master Case and Antec PSU
Koeling:
2x Antec Fans
Netwerk / Internet:
BT Broadband
Monitor (s):
Samsung SyncMaster 931cw 19 "
Operating System (s):
XP Pro, Vista Ultimate, Ubuntu
Old 26 november 2007, 02:23
Nieuw Lid Fractie

cheers, zal zien of het helpt.
Old 26 november 2007, 02:38
Moderator Groep

HP printers zijn bekend voor deze fout.

Old 26 november 2007, 07:01
Nieuw Lid Fractie

craigbenham

Zoals evilfantasy stelt HP Printer - als je er een hebt, maar niet zozeer de printer als de software "dit storing zal soms ook vragen om een schijf, eenvoudige oplossing is voor het verwijderen van de software (sporen eventuele links sleutels in het register" als u zijn comfortabel met het bewerken van het register ") en opnieuw installeren van de software met een AV, Malware apps etc uitgeschakeld
Old 4 december 2007, 03:17
Nieuw Lid Fractie

Dat klinkt precies wat het is. wel vragen om een schijf wanneer hij zegt dat het niet kan vinden benodigde bestanden, en het is een pijn in de kont te sluiten en hebben vaak te doen in Taakbeheer.

zal proberen het verwijderen van de printer en de software opnieuw te installeren. sante
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Harddrive Fout op Bootup - "Disk Error" "Press any key to restart" ashaiba Algemeen Hardware Chat 6 13 mrt 2009 15:56
Zal "Office 95" werken met "Windows XP"? Raynhawk Office Suites & Toepassingen 4 23 feb 2009 17:01
Hrlp "WEB GEBASEERDE" besturingssysteem ideeën aub pest79456 Linux & Alternative OS 5 1 Nov 2008 07:43
Kan niet "ENABLE" functie "aan" in de BIOS ref CD / DVD. ashmehta Laptops, Mobiles & PDA's 8 17 jun 2008 02:56
Laptop niet opstarten, "syntax" of "disk error". aechain Windows besturingssystemen 5 24 Jan 2008 15:45
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.