![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg håper noen kan hjelpe da dette driver meg gal .....
når noen gang jeg slår på den bærbare datamaskinen en gang i Windows (Vista) det holder å hente opp noe å gjøre med en tray.app eller noe som holder prøver å laste, men kan ikke finne det den trenger, men også er vanskelig å avbryte eller slutte, jeg er ikke sikker på om dette er spyware eller virus, eller kanskje noe viktig at jeg ikke kommer over før .... noen forslag? jubelropet fyrene |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
nedlasting rask oppstart her
det er et gratis program. Med den kan du styre hva som lastes inn når Windows starter. Hvis du ser noe du ikke ønsker å starte med windwos bare fjerne merkingen. Hvis du ikke vil laste ned det bare å trykke på "Windows-tastene" og "R" og det vil hente opp en kjøre-boksen skriver du inn "msconfig" der inne. Gå til oppstart fanen og arbeider derfra. Min System: Custom Built v1.2
|
|
|
|||
|
|||
|
Skål, vil se om det hjelper.
|
|
|
|||
|
|||
|
HP-skrivere er kjent for denne feilen.
|
|
|
|||
|
|||
|
craigbenham
Som evilfantasy antyder HP Skriver - hvis du har en, men ikke så mye Skriver som programvare "dette funksjonsfeil vil også be om en disk, enkle rette er å avinstallere programvaren (spore alle venstre nøkler i registret" hvis du er komfortable med registerredigering ") og installere programvaren på nytt med en AV, Malware programmer osv. off
|
|
|
|||
|
|||
|
Det høres akkurat hva det er. det gjør det be om en disk når den sier at det ikke finner nødvendige filer, og det er vondt i ræva for å lukke og ofte nødt til å gjøre det i Oppgavebehandling.
vil prøve å slette skriverprogramvaren installere. skål |