![]() |
|
| |||
| |||
| Jag hoppas någon kan hjälpa eftersom det gör mig arg ..... när allt jag sätter på den bärbara datorn en gång i Windows (Vista) det alltid tillbaka till något att göra med en tray.app eller nåt som håller försöker ladda men kan inte hitta vad den behöver, men också är svårt att ställa in eller avbryta, I'm inte säker på om det är spyware eller ett virus, eller kanske något viktigt som jag inte stött på innan .... några förslag? Skål grabbar |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hämta snabbstartsprojekt upp här
det är ett gratis program. Med det kan du hantera det som laddas när Windows startar. Om du ser något du inte vill börja med windwos bara avmarkera det. Om du inte vill ladda ner, bara trycka på "windows-knapparna" och "R" och det kommer att sätta upp en kör fält, skriv "msconfig" i det. Gå till fliken Autostart och arbeta därifrån. Mitt System: Egenbyggda v1.2
|
|
| |||
| |||
| Skål, får se om det hjälper. |
|
| |||
| |||
| HP-skrivare är kända för det här felet. |
|
| |||
| |||
| craigbenham Som evilfantasy föreslår HP skrivare - om du har en, men inte så mycket av skrivaren som sin programvara "detta fel också ibland be om en skiva, enkelt avhjälpa är att avinstallera programvaran (spåra någon kvar nycklar i registret om du är bekväma med att redigera registret ") och installera om programmet med någon AV, Malware Apps etc off |
|
| |||
| |||
| det låter precis vad det är. det frågar efter en skiva när den säger det är omöjligt att hitta nödvändiga filer och det är en smärta i röven för att stänga och har ofta att göra detta i Aktivitetshanteraren. kommer att försöka ta bort skrivarprogramvaran och installera. skål |