![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb een vriend die handicaps sport - hij heeft spreadsheets terug tot 1998 - alle op floppies - gemaakt met Quattro Pro. Hij kocht gewoon een Vista laptop, en ik weet niet hoe de overdracht van bestanden, zodat Vista kan ze open. Quattro wordt niet geladen, en alles wat hij heeft nu beschikbaar (begroting) is Corel 8. Elke goedkope oplossingen / suggesties? Thanks in advance .........
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wat is de exacte extensie? OpenOffice kan in staat zijn om ze te openen.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| De uitbreiding in QPRO is WQ1 (dos, denk ik). Kan worden gebracht Windows als QPW. Corel heeft QPW 8.0, maar ik kan nog niet te openen zijn (antieke) spreadsheets. Zal proberen Open Office-had niet gedacht ........ bedankt |
|
| |||
| |||
| Proberen dit te converteren naar een meer moderne vorm, dan openen met OpenOffice. :)
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als al het andere faalt ....... Lange adem Ik weet het, maar ..... als hij nog steeds de oude Windows 98 PC heeft, met Quattro Pro geïnstalleerd, ben ik van mening was er een optie "opslaan in Excel forma" t, dus hij kan het belangrijk zijn opnieuw op te slaan, waar en wanneer hij ze nodig heeft.
Ook denk ik M $ Excel 2000 heeft een add-in, maar ik ben niet zeker of dit zou werken op Excel 2003 of 2007. Als je ze kunt krijgen in Excel-formaat, zal Open Office ook lezen. HTH Mijn Systeem: Home Bouw
|