![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har en venn som handikap idrett - han har regneark tilbake til 1998 - alle på disketter - opprettet med Quattro Pro. Han har nettopp kjøpt en Vista laptop, og jeg kan ikke regne hvordan du overfører filene slik at Vista kan åpne dem. Quattro vil ikke inn, og alt han har tilgjengelig nå (budsjett) er Corel 8. Enhver rimelig løsninger / forslag? Takk på forhånd .........
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hva er den eksakte filtypen? OpenOffice kan være i stand til å åpne dem.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Utvidelsen i QPRO er wq1 (dos, tror jeg). Kan settes i Windows som QPW. Corel har QPW 8.0, men jeg kan ikke gjøre det åpne sin (Antique) regneark. Vil prøve Open Office-hadde ikke tenkt på det ........ takk |
|
| |||
| |||
| Prøve dette å konvertere den til et mer moderne format, så åpen med OpenOffice. :)
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis alt annet mislykkes ....... Long omstendelig jeg vet, men ..... om han fremdeles har den gamle w98 PC, med Quattro Pro installert, tror jeg det var et alternativ å "lagre i Excel forma" t, slik at han kunne resave de viktige, som, og når han trenger dem.
Også tror jeg M $ Excel 2000 har et tillegg i, men jeg er ikke sikker på om dette ville fungere i Excel 2003 eller 2007. Hvis du kan få dem inn i Excel-format, vil Open Office lese dem også. HTH Min System: Hjem Bygg
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hvordan overføre filer fra hardrive til ekstern lagringsenhet | oldun1 | General Software Chat | 2 | 29 oktober 2009 01:32 |
| Jeg har denne venn ... | pv166 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 3 | 5te sep 2008 05:51 |
| Slik overfører du filer til eksterne hardrive med Linux LiveCD? | aechain | Drivere og flyttbare medier | 1 | 25 januar 2008 16:05 |
| Hvordan overføre filer fra døde komp til nye komp | ltlon | Windows-operativsystemer | 3 | 15 januar 2008 15:12 |
| C: er full. Hvilke filer kan jeg trygt overføre til D: og hvordan? | TRUEfrancesca | General Software Chat | 13 | 10 januar 2008 04:53 |
| Thread Tools | |
| |