mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

To spørgsmål!

Reply

Thread Tools
Old 21 januar 2008, 14:59
Ny Medlem Gruppen

Default To spørgsmål!

Hej alle

Jeg har to spørgsmål i dette forum til at spørge:

1) Når jeg har til hensigt at installere noget software, nogle give to eksekverbare filer, en til Windows 32bit og den anden til Windows 64 bit. Hvad er disse? Jeg bruger Windows XP Home Edition [1GB RAM og 120GB HDD], og hvordan skal jeg vide, hvilken en til at installere?

2) Jeg har en bredbånds internetforbindelse med en båndbredde på 2Mbps. Jeg kan forstå, at når den er tilsluttet internettet, min IP-adresse er min identitet i WWW. Men for nylig kom jeg at vide, at IP let kan misbruges af nogle websites og hackere. Derfor er det vigtigt at beskytte vores IP-adresse, mens de surfer fra indbrud. Jeg heller ikke ønsker at maskere (proxy) / skjule min IP da det er ikke lovligt (?). Derfor er mit spørgsmål er, "Er der nogle open source-software til at beskytte vores IP, eller er der nogle teknik i Windows til at lege?"

Jeg er virkelig nysgerrig efter at vide om disse, kan du dele din viden.

Tak for dit svar,

Har du en god dag:)
Hilsen
Vijay
Old 21 januar 2008, 16:12
Donor-Gruppen

Default To spørgsmål!

Du er næsten helt sikkert at køre 32-bit version, så gå med dem.

Du kan ikke "skjule" din IP medmindre du kører gennem en proxy, fordi IP-adresser skal bruges til at sende pakker og gøre web arbejde. Det er yderst usandsynligt, at nogen vil "hacke" dig via din IP-adresse, det værste de kan gøre, er havnen scanne dig og noget, de prøver bør være blokeret af en firewall. Forestillingen om, at en IP-adresse svarer til en bankkonto eller kreditkort nummer og bør beskyttes og sikres via enhver anden måde er både absurd og urealistisk. Så behøver du ikke bekymre dig om det - bare køre en anstændig firewall.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 21 januar 2008, 17:22
Ny Medlem Gruppen

Default To spørgsmål!

Takket Carbon

Så Windows XP betyder, 32-bit OS og kører en firewall beskytter den IP-adresse fra indbrud.

Thanks a lot,
:)
Old 21 januar 2008, 22:25
Donor-Gruppen

Default To spørgsmål!

Den første er en smule off. Der er to versioner af XP, en, der er næsten aldrig brugt, som gør det muligt for folk at bruge mere end 3.5GB RAM, kaldet 54-bit eller x64 og x86 "32-bit version. Chancer er bedre end 99% du bruger 32 bit version. Det er ikke så klar, når folk har Vista, som da de kommer på den samme disk en masse mennesker bruger x64. Så du vil have 32 bit software, men tror ikke, at der ingen 64-bit versionen af XP (fordi der ikke er).
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Spørgsmål ghost001 Fællesskabet News & Chat 1 27 oktober 2008 12:50
To spørgsmål her chrismorris730 General Hardware Chat 10 8 februar 2008 19:14
Spørgsmål Jase123 Web Design, Hosting & SEO 6 10th Dec 2007 12:56
RAM Spørgsmål ComputerGuy CPU, bundkort og RAM 6 24 oktober 2007 05:19
Et par spørgsmål om mit ram og CPU BrucieBonus CPU, bundkort og RAM 1 12 oktober 2007 14:00
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.