![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikki Minulla on kaksi kysymystä tällä foorumilla kysyä: 1) Aina kun aion asentaa kaikki ohjelmistot, joista kaksi suoritettavia tiedostoja, yksi Windows 32bit ja muut ikkunat 64 bit. Mitä nämä ovat? Olen Windows XP Home Edition [1 Gt RAM-muistia ja 120GB HDD] ja miten minun pitäisi tietää, mikä yhdestä asentaa? 2) Olen laajakaistaisen internet-yhteyden kaistanleveys on 2Mbps. Olen ymmärtänyt, että kun se on liitetty Internetiin, minun IP-osoite on minun identiteetti WWW. Mutta viime aikoina Tulin tietää että IP voi helposti väärin joidenkin verkkosivujen ja hakkereilta. Siksi on tärkeää suojella IP-osoite, kun surfaavat alkaen tunkeilijoilta. Olen myös eivät halua mask (proxy) / piilota IP, koska se ei ole oikeudellisia (?). Siksi kysymykseni on, "Onko olemassa joitakin avoimen lähdekoodin ohjelmistot suojella IP vai onko joitakin tekniikka ikkunoissa pelata noin?" Olen todella utelias näistä, ota jaa tietoa. Kiitos vastauksista On suuri päivä:) Terveisin Vijay |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olet lähes varmasti käynnissä 32-bittinen versio, joten mene niihin. Et voi piilottaa IP ellet suorita välityspalvelinta, koska IP on käytettävä lähettää paketit ja tehdä Web-työtä. On erittäin epätodennäköistä, että joku "hakkeroida", sinun kautta IP-osoite, huonoin he voivat tehdä, on portti scan teitä ja mitään he yrittävät olisi estetty palomuurin. Käsitys, jonka IP-osoite, joka vastaa pankki-tai luottokortin numero ja olisi suojeltava ja turvataan kautta millä tahansa tavalla on järjetöntä ja epärealistista. Joten älä huoli siitä - aivan suorittaa kunnollinen palomuuri.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Kiitos Carbon Niin, Windows XP tarkoittaa 32-bittinen käyttöjärjestelmä ja käytössä on palomuuri ohjelma suojelee IP-osoite tunkeilijoita. Thanks a lot, :) |
|
| |||
| |||
| Ensimmäinen on hieman pois. On olemassa kaksi versiota XP: n, joka on tuskin koskaan käytetty, jonka avulla ihmiset voivat käyttää useampaa kuin 3.5GB RAM-muistia, jota kutsutaan 54-bittinen tai x64 ja x86 "32-bittinen versio. Mahdollisuudet ovat parempia kuin 99% käytät 32-bittinen versio. Se ei ole yhtä selkeä, kun ihmiset ovat Vista, koska sillä ne tule samalle levylle paljon ihmiset käyttävät x64. Joten sinun on 32-bittinen ohjelmisto, mutta eivät ole sitä mieltä, että ei ole 64-bittinen versio XP (koska ei ole).
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Kysymykset | ghost001 | Yhteisön News & Chat | 1 | 27. lokakuu 2008 12:50 |
| Kaksi kysymystä tästä | chrismorris730 | Rautatavaran Chat | 10 | 8th Feb 2008 19:14 |
| Kysymykset | Jase123 | Web Design, Hosting & SEO | 6 | 10. Joulukuu 2007 12:56 |
| RAM Kysymykset | ComputerGuy | CPUs, Emolevyt & RAM | 6 | 24. lokakuu 2007 05:19 |
| Muutamia kysymyksiä minun ram ja CPU | BrucieBonus | CPUs, Emolevyt & RAM | 1 | 12. lokakuu 2007 14:00 |
| Thread Tools | |
| |