![]() |
|
| |||
| |||
| Hi all Ik heb twee vragen in dit forum te vragen: 1) Als ik van plan te installeren software, sommige geven twee uitvoerbare bestanden, een voor Windows 32bit en de andere voor Windows 64-bits. Wat zijn dit? Ik gebruik Windows XP Home Edition [1GB RAM en 120GB HDD] en hoe moet ik weten welke een te installeren? 2) Ik heb een breedband internetverbinding met een bandbreedte van 2Mbps. Ik begrijp dat wanneer aangesloten op internet, mijn IP-adres is mijn identiteit in de WWW. Maar onlangs kwam ik te weten dat IP kan gemakkelijk misbruikt door sommige websites en hackers. Daarom is het van essentieel belang voor de bescherming van onze IP-adres tijdens het surfen tegen indringers. Ik ben ook niet wensen te maskeren (proxy) / verberg mijn IP omdat het niet legaal is (?). Daarom mijn vraag is: "Zijn er enkele open source software voor de bescherming van onze IP of is er een techniek in windows te spelen?" Ik ben echt benieuwd om te weten over deze, deel uw kennis. Dank u voor uw antwoorden, Have a great day:) Groeten Vijay |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| U bent bijna zeker loopt de 32-bits versie, dus gaan met die. U kunt niet "verbergen" uw IP tenzij u via een proxy, omdat IP-adressen moeten worden gebruikt voor het verzenden van pakketten en het internet werken. Het is zeer onwaarschijnlijk dat iemand "hack" die u via uw IP-adres, het ergste wat ze kunnen doen is je poort scannen en alles wat ze proberen te worden geblokkeerd door een firewall. Het idee dat een IP-adres is het equivalent van een bankrekening of credit card nummer en moet worden beschermd en gewaarborgd via een middel is zowel absurd en onrealistisch. Dus maak je geen zorgen over het - alleen nog maar een fatsoenlijke firewall.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Dankzij Carbon Dus, Windows XP 32-bits betekent OS en het draaien van een firewall-programma beschermt het IP-adres van indringers. Thanks a lot, :) |
|
| |||
| |||
| De eerste is een beetje uit. Er zijn twee versies van XP, een dat is bijna nooit gebruikt die mensen in staat stelt gebruik te maken van meer dan 3.5GB RAM, de zogenaamde 54-bit of x64 en x86 "32-bits-versie. Kansen zijn beter dan 99% u de 32 bits versie. Het is niet zo duidelijk als mensen hebben Vista, als omdat zij komen op dezelfde schijf veel mensen gebruik x64. Dus je wilt dat de 32-bits software, maar denk niet dat er geen 64-bits versie van XP (want er is).
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |