![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb een probleem met mijn computer het ontwaken uit stand-by. Hoewel de stand-by wordt verboden zou ik toch graag het probleem te verhelpen. Telkens als ik start vanuit stand-by heb ik geen video. Ik weet van geluiden en de LED's die de computer actief is, maar ik heb niets op mijn monitor. Om hergebruik van de computer, heb ik aan de knop, die geeft mij een computer te gebruiken is hersteld van een ernstige fout bericht. Ik denk dat ik alle instellingen correct in het BIOS en er zijn geen andere problemen met de graphics. Ik denk dat de grafische kaart niet opnieuw opstart. Het moederbord is de ASUS P5W-DH Deluxe en de kaart wordt XFX 7600GT. Processor E6600. Het probleem ligt waarschijnlijk tussen de raad en kaart.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Standaard antwoord, maar bent u de nieuwste NVIDIA grafische drivers?
| |||
| |||
| Ik gebruik de drivers die bij de kaart. It's on XP Pro. Ik heb Vista RC1 op een ander station, maar het is gewoon draait op Windows-stuurprogramma's op dit moment. |
|
| |||
| |||
| De drivers die meegeleverd worden met kaarten zijn verouderd zittend op de schappen van de winkel. Zorg altijd voor hen op de hoogte mate. NVIDIA Drivers Ga terug naar mij. |
|
| |||
| |||
| Thanks Dave, die werkte. Ik denk dat het beeld is nog scherper niet dat er iets mis was vroeger. Dat is dat wat nu gesorteerd over de Avenger? |
|
| |||
| |||
| Uitstekend! Ja, kan het beeld scherper, dat is heel algemeen, zijn nieuwe stuurprogramma's zijn er om meer macht persen, functies etc uit uw bestaande technologie. Niet alleen om bugs te repareren. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Putting Vista in de ruststand | ghbnic | Windows besturingssystemen | 4 | 25 oktober 2009 13:57 |
| HELP! Computer Bevoegdheden op schermen, maar op standby! | ry4540 | Algemeen Hardware Chat | 12 | 22 Jan 2008 15:06 |
| Monitor wont come out van stand-by | captaincaveman | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 28 dec 2007 01:40 |
| Slaap / standby probleem | Jimmy Hat | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 27 okt 2007 15:26 |
| Standby-Probleem | Axegrinder | Windows besturingssystemen | 17 | 17 okt 2007 01:20 |
| Thread Tools | |
| |