![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har et problem med waking maskinen fra ventemodus. Selv om standby blir utestengt jeg ville fortsatt vil løse problemet. Når jeg starter fra standby-Jeg har ingen video. Jeg vet fra lyder og lysdioder som datamaskinen er aktiv, men jeg har ingenting på mine skjermer. Slik bruker datamaskinen jeg bruke knappen som gir meg en datamaskin er gjenopprettet etter en alvorlig feil varsel. Jeg tror jeg har alle innstillingene korrekt i BIOS, og det er ingen andre problemer med grafikk. Jeg tror at grafikkortet ikke starte. Hovedkortet er Asus P5W-DH Deluxe og kortet XFX 7600GT. Prosessoren er E6600. Problemet trolig ligger mellom styret og kort.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Standard svar men er du kjører den nyeste NVIDIA-grafikk-drivere?
| |||
| |||
| Jeg bruker driverne som fulgte med kortet. Det er på XP Pro. Jeg har Vista RC1 på en annen stasjon, men det er bare å kjøre på Windows-drivere for øyeblikket. |
|
| |||
| |||
| Driverne som følger med kortene er utdatert mens du sitter på hyllene i butikken. Alltid holde dem oppdatert kompis. NVIDIA Drivers Kom tilbake til meg. |
|
| |||
| |||
| Takk Dave, som fungerte. Jeg tror bildet er enda skarpere ikke at noe var galt før. Det er som sorteres nå hva med Avenger? |
|
| |||
| |||
| Utmerket! Ja bildet ser skarpere, som er ganske vanlig, nye drivere er det å presse mer kraft, funksjoner osv. ut av eksisterende teknologi. Ikke bare å rette feil. |