![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag har ett problem med att väcka datorn från vänteläge. Även om vänteläget är förbjudet skulle jag fortfarande vilja rätta till problemet. När jag startar från standby-Jag har ingen video. Jag vet från ljud och lysdioder att datorn är aktiv men jag har ingenting på min övervakare. Att återanvända den dator jag måste använda knappen som ger mig en dator har återställts efter ett allvarligt fel meddelande. Jag tror att jag har alla inställningar korrekt i BIOS och det finns inga andra problem med grafiken. Jag tror att grafikkortet inte återstart. Moderkortet är Asus P5W-DH Deluxe och kortet är XFX 7600GT. Processor E6600. Problemet är förmodligen mellan styrelsen och kort.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Standard svar utan du kör den senaste NVIDIA-grafik drivrutiner?
| |||
| |||
| Jag använder drivrutinerna som medföljde kortet. Det är på XP Pro. Jag har Vista RC1 på en annan enhet, men det är bara att köra på Windows-drivrutiner för tillfället. |
|
| |||
| |||
| De förare som kommer med kort är inaktuella medan du sitter på hyllorna i butiken. Alltid hålla dem uppdaterade kompis. NVIDIA Drivers Kom tillbaka till mig. |
|
| |||
| |||
| Tack Dave, som fungerade. Jag tycker bilden är ännu skarpare inte att något var fel innan. Det som sorteras nu hur de Avenger? |
|
| |||
| |||
| Utmärkt! Ja bilden kan se skarpare, det är helt gemensamma, nya förare som är där för att klämma mer makt, funktioner etc av din befintliga tekniken. Inte bara för att fixa buggar. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Putting Vista i beredskapsläge | ghbnic | Windows-operativsystem | 4 | 25 oktober 2009 13:57 |
| HJÄLP! Computer befogenheter men skärmarna i beredskap! | ry4540 | General Hardware Chat | 12 | 22 januari 2008 15:06 |
| Monitor brukar komma ur standby | captaincaveman | Grafikkort & Skärmar | 3 | 28 december 2007 01:40 |
| Viloläge / standby problem | Jimmy Hat | General Software Chat | 2 | 27 oktober 2007 15:26 |
| Standby Problem | Axegrinder | Windows-operativsystem | 17 | 17 oktober 2007 01:20 |
| Thread Tools | |
| |