mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Virtual PC 2007 - Setup A Virtual Machine - selvstudium

Reply

Thread Tools
Old 17. oktober 2008, 18:47
Redaktør Gruppen

Virtual Machines (eller FOS) er en spændende ny teknologi, der hurtigt vinder i popularitet. De giver dig mulighed for at simulataneously køre og bruge to eller flere operativsystemer på samme tid, og problemfrit skifte mellem de to med et klik på musen. Mens mere almindeligt anvendt på servere for server konsolidering, de er lige så nyttige for den almindelige bruger. De seneste inkarnationer fra Microsoft Virtual PC 2007, og det er forudsat som en gratis download på Microsofts websted.

De er ideelle til at afprøve ideer / teorier, leger med vira, beta test Oss osv. osv. Mulighederne er uendelige.

Denne vejledning er ikke en komplet reference, men det er nok til at få dig i gang. Det meste af det er ret selvforklarende, og så snart du får det hænge i det det bliver let.

Systemkrav:

Fysisk Computer Krav:

Minimumsystemkravene for værten computer (som er det edb-system, at du er fysisk installere Virtual Machine software) er som følger:

Støtter enhver Pentium-kompatibel processor med mindst:
  • 400MHz (1 GHz anbefales) med L2 cache.
  • Mindst 20 MB ledig plads på harddisken
  • DVD eller CD-ROM Drive
  • Monitorer, der anvender mindst Super VGA (800x600) opløsning.
Kan installeres på enhver af de følgende operativsystemer:
  • Vista Enterprise
  • Vista Ultimate
  • Vista Business
  • Windows Server 2003 Standard Edition
  • Windows Server 2003 Standard x64 Edition
  • XP Professional
  • XP Tablet PC
Bemærk: Selv om ovenstående operativsystemer er dem officielt understøttes af Microsoft, kan du installere Virtual PC på hjem version af Windows Oss såvel. For eksempel kan du installere Virtual PC 2007 om XP Home og Vista Home Premium. Dog kan du få en besked om at sige, at det er ikke understøttet eller lignende. Dette er ikke et problem. Bare klik på OK eller ignorere til beskeden og alt vil blive som normalt.

Årsagen til dette budskab er, at Microsoft ikke officielt understøtter virtuelle maskiner på Home Oss, dvs du kan ikke ringe MS op og bede for telefonsupport.

Understøttede processorer:
  • AMD Athlon / Duron
  • Intel Celeron
  • Intel Pentium II
  • Intel Pentium III
  • Intel Pentium 4
  • Intel Core Duo
  • Intel Core2 Duo
Bemærk: I en dual processor miljø, kun en processor er anerkendt af Virtual Machine 2007.

Installation af Virtual PC 2007:

Når du har beregnet alle de nødvendige systemkrav og find din fysiske computer er i stand til at håndtere de ekstra hukommelse belastninger og din harddisk har masser af plads til rådighed, er du klar til at begynde at installere Virtual PC software. Følg nedenstående trin for at installere Microsoft Virtual PC 2007:

1. Du kan hente Microsoft Virtual PC 2007, skal du klikke på linket nedenfor:
Virtual PC 2007

2. Når du har hentet den korrekte Setup.exe fil, find den fil, og dobbeltklik på Setup.exe for at starte installationen.

3. Når installationsguiden vises, klikker du på Næste.

4. Du skal acceptere vilkårene i licensaftalen for at fortsætte. Klik på Næste.

5. Indtast dine kundeoplysninger og vælge om du vil foretage Virtual PC til rådighed for alle, der bruger computer (standard) eller gøre det tilgængeligt kun til en vis brugernavn. Klik på Næste at fortsætte.

6. Virtual PC 2007 vil anbefale at installere på dit program files mappe. Hvis det er fint med dig, skal du blot klikke på Installer knappen eller klik på Ændre knappen for at installere Virtual PC 2007 til en placering efter eget valg.

7. Klik på Udfør knappen

Opret en Virtual Machine:

Når du har hentet Microsoft Virtual PC 2007 til din computer, kan du nu installere operativsystemet (r) efter eget valg. Følg instruktionerne nedenfor for at installere et operativsystem til Virtual PC 2007:

1. Open Virtual PC 2007, og vælg Ny.

2. Virtual Machine guiden starter. Vælg Opret en Virtual MachineKlik derefter på Næste.

3. I navn og beliggenhed vindue, gå til et sted, hvor du vil placere dine Virtual Machine. Jeg foreslår, at du opretter en mappe og gemme alle dine virtuelle maskiner i den. Klik på Næste.

4. Vælg det operativsystem, du vil installere fra "Operating System" drop down menu. Klik på Næste.

5. I hukommelsen vinduet, Virtual Machine vil beregne hukommelsesanvendelse for det operativsystem, som du installerer. Du kan enten bruge den anbefalede værdi eller ændre hukommelsesanvendelse til et bestemt beløb. Klik på Næste.

6. I det virtuelle harddisk Valg vinduer, Virtual Machine vil være nødvendigt at tilføje en ny virtuel harddisk til dit system. Vælg indstillingen: En ny virtuel harddisk. Hvis du allerede ved, at du har en eksisterende virtuel harddisk installere, skal du vælge den valgmulighed: "En eksisterende virtuelle harddisk". Klik på Næste.

7. I det virtuelle harddisk Beliggenhed vinduet, skal du klikke på Browse knappen, og find den nye harddisk, der Virtual Machine har skabt og skriv et navn til den. Anmeld den beregnede størrelser for harddisken størrelse at sikre, at der er nok tildelte plads til operativsystemet og anden software, du vil installere på den. Når du er tilfreds med disse tal, skal du klikke på Næste.

8. Klik på Udfør.

Tillykke! Du har nu en startbar Virtual PC installeret på din fysiske computersystem. Det næste skridt er at installere Virtual Operating System.

Installere en Virtual Operating System benytter Virtual PC 2007:

1. Åbn dit Virtual PC Console. Herfra vil du se 4 tilgængelige indstillinger:
  • Ny: Brug denne mulighed til at installere et virtuelt operativsystem. Brug af Microsoft Virtual PC 2007, kan du installere op til 3 virtuelle operativsystemer. Når det er installeret, vil de dukke op i den venstre rude i Virtual PC Console vinduet.
  • Indstillinger: Brug denne mulighed, når det er nødvendigt at ændre indstillingerne for din virtuelle operativsystemmiljøer.
  • Fjern: Du kan let fjerne et virtuelt operativsystem fra konsollen benytter denne mulighed.
  • Start: Klik på en af de tilgængelige virtuelle operativsystemer i venstre rude af din konsol vindue og vælg "Start" knappen for at starte den valgte virtuelt operativsystem.
Nu, hvor du er fortrolig med den mulighed i din Virtual PC Console, lad os begynde installationen af din virtuelle operativsystemmiljøer. Vælg din konfigureret virtuel maskine fra venstre rude, og klik på den Start knappen.

2. Virtual Machine vil starte op på sine vigtigste vinduet. Indsæt din installation medier på din cd-eller dvd-drev til operativsystemet, du forsøger at installere.

3. Når medierne er installeret, nulstille din Virtual Machine ved at vælge Action -- Nulstil.

4. Installationen bør begynde. Du kan være nødt til at trykke på en tast for at fortsætte.

5. Følg vejledningen på skærmen bedt og fortsætte installationen ligesom du ville ethvert operativsystem installation.

Når installationen af din virtuelle operativsystemet er færdig. Du kan genindtaste dine Virtual PC Console og begynde at bruge din nye virtuelle operativsystemmiljøer. Nyde!

Update: Download Preconfigured Virtual harddiske med OS

Det er også muligt at hente mange forudkonfigurerede virtuelle harddiske (VHD) fra Microsoft.
Den bedste måde at finde dem, er ved at søge her:
http://search.microsoft.com/results....GB&PageType=99

Når du har hentet, skal du blot oprette en ny Virtual Machine, og derefter tildele VHD du hentede den, og boot.

God måde at prøve Vista eller Server Oss gratis. Der er en samlebetegnelse, men har de tidsfrister, som de er evaluering software. Men de fleste af dem vare mindst 3 måneder.

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 17. oktober 2008, 19:51
Redaktør Gruppen

Very nice tut tak!

Old 18. oktober 2008, 01:28
Redaktør Gruppen

Tak!

Old 18. oktober 2008, 04:42
Donor-Gruppen

Nice, men det synes jeg ikke kan bruge det som jeg har XP Home.

Mit system: Første OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Bundkort:
Gigabyte GA-35.-DS3L
RAM Hukommelse:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Grafikkort (r):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (e):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk drev (r):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Sag / PSU:
Corsair VX450
Køling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
om bord / angiveligt 10Meg jomfrupulp kabel
Monitor (s):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 18. oktober 2008, 10:55
Redaktør Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af thingie2 View Post
Nice, men det synes jeg ikke kan bruge det som jeg har XP Home.
Ked af. Det er en tastefejl på mine vegne. Enhver version af XP er fint.

Old 18. oktober 2008, 12:27
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af serverguy View Post
Ked af. Det er en tastefejl på mine vegne. Enhver version af XP er fint.
Oh, ok, jeg kan give det en gå derefter.
Old 18. oktober 2008, 12:40
Donor-Gruppen

Na, det ikke var en mistype, XP Home er ikke understøttet. Jeg hentede den og forsøgt at installere, og det sagde, at det ikke blev støttet, så jeg gik hen til check download siden, og det heller ikke nævne XP hjem på de understøttede listen der.
Old 18. oktober 2008, 12:53
Redaktør Gruppen

Jeg har opdateret vejledning med hensyn til XP Home og Vista Home Premium.

Jeg har også tilføjet et afsnit om downloading forudkonfigurerede virtuelle harddiske fra Microsoft gratis til at teste med. Fantastisk, hvis du ikke har en XP install CD og reservedele tasten.

Old 18. oktober 2008, 13:56
Donor-Gruppen

Ah, ok, stor, jeg har fået det installeret nu.

Lidt off topic, men hvornår har du blive en moderator serverguy? Congrats anyway
Old 18. oktober 2008, 15:18
Redaktør Gruppen

Citat:
Ah, ok, stor, jeg har fået det installeret nu.

Lidt off topic, men hvornår har du blive en moderator serverguy? Congrats anyway
Glad du har det fungerer.

Jeg fik fremmet engang i aften

PS Jeg undskylder for at redigere dit indlæg over dette, men det var en ulykke, jeg mente at klikke på Post Reply men hit på knappen Rediger i stedet, og derefter ikke kunne forstå, hvorfor min post kom op under dit navn!
Viser mit newbiness!

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.