![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Virtuele Machines (of VMS) zijn een opwindende nieuwe technologie die snel aan populariteit wint. Zij laten u simulataneously lopen en het gebruik van twee of meer besturingssystemen op hetzelfde tijdstip, en naadloos wisselen tussen de twee met een klik van de muis. Hoewel meer gebruikt op servers voor server consolidatie, ze zijn even nuttig zijn voor de gewone gebruiker. De laatste incarnaties van Microsoft Virtual PC 2007 en het is bedoeld als een gratis download op de Microsoft site. Ze zijn ideaal voor het testen van ideeën / theorieën, spelen met virussen, beta testen Oss, enz. enz. De mogelijkheden zijn eindeloos. Deze gids is niet een complete referentie, maar is genoeg om je begon. De meeste van deze is vrij zelf toelichting, en zodra je het onder de knie zal het makkelijk. Systeemvereisten: De fysieke computer Vereisten: De minimale systeemeisen voor de host-computer (de computer die je fysiek installeren van de Virtual Machine software) is als volgt: Ondersteunt elke compatibele Pentium-processor met ten minste:
De reden voor dit bericht is dat Microsoft niet officieel ondersteund Virtual Machines op Home OS'en, dus u kunt geen ring MS en vragen voor telefonische ondersteuning. Ondersteunde processoren:
Het installeren van Virtual PC 2007: Zodra u berekend alle nodige systeemvereisten en vind uw fysieke computer kan omgaan met het extra geheugen geladen en uw harde schijf heeft voldoende ruimte beschikbaar is, u bent klaar om te beginnen met het installeren van de Virtual PC-software. Volg de onderstaande stappen voor de installatie van Microsoft Virtual PC 2007: 1. Het downloaden van Microsoft Virtual PC 2007, klik op de link hieronder: Virtual PC 2007 2. Zodra u hebt gedownload van de goede Setup.exe bestand, het bestand en dubbelklik Setup.exe om de installatie te starten. 3. Wanneer de installatiewizard verschijnt, klikt u op Volgende. 4. U moet akkoord gaan met de voorwaarden van de licentieovereenkomst te blijven. Klik op Volgende. 5. Geef uw klant informatie en kiezen of u wenst te maken van Virtual PC beschikbaar voor iedereen die gebruik maken van de computer (standaard) of is het alleen beschikbaar voor een bepaalde gebruikersnaam. Klik op Volgende om verder te gaan. 6. Virtual PC 2007 zal raden de installatie naar uw map Program Files. Als deze in orde is met u, klikt u op de Installeer of klik op de knop Veranderen knop te installeren Virtual PC 2007 op een locatie van uw keuze. 7. Klik op de Voltooien knop Maak een Virtuele Machine: Zodra u hebt gedownload van Microsoft Virtual PC 2007 op uw computer, kunt u nu installeert het besturingssysteem (s) van uw keuze. Volg de onderstaande instructies voor het installeren van een besturingssysteem voor Virtual PC 2007: 1. Open Virtual PC 2007 en selecteer Niew. 2. De Virtual Machine Wizard zal starten. Selecteer Maak een Virtuele MachineKlik vervolgens op Volgende. 3. In de naam en locatie-venster, ga naar een locatie waar u wilt uw virtuele machine. Ik stel voor dat je een map aanmaken en opslaan van al uw virtuele machines in. Klik op Volgende. 4. Selecteer het besturingssysteem dat u wilt installeren vanaf de "Operating System" drop-down menu. Klik op Volgende. 5. In de Memory venster Virtual Machine berekent het geheugen-gebruik voor het besturingssysteem dat u installeert. U kunt gebruik maken van de aanbevolen waarde of het geheugengebruik van een bepaald bedrag. Klik op Volgende. 6. In het Virtual Hard Disk Opties vensters, Virtual Machine zal moeten toevoegen van een nieuwe virtuele harde schijf op uw systeem. Selecteer de optie: Een nieuwe virtuele harde schijf. Als u al weet dat u een bestaande virtuele harde schijf te installeren, selecteert u de optie: "Een bestaande virtuele harde schijf". Klik op Volgende. 7. In het Virtual Hard Disk Locatie venster, klikt u op de Bladeren knop en zoek de nieuwe harde schijf die Virtual Machine heeft gecreëerd en typ een naam voor. Toetsing van de berekende maten voor uw harde schijf grootte om ervoor te zorgen dat er genoeg ruimte is gereserveerd voor het besturingssysteem en andere software die u wilt installeren op. Zodra u tevreden bent met deze cijfers, klikt u op Volgende. 8. Klik op Voltooien. Felicitaties! U hebt nu een opstartbare Virtual PC geïnstalleerd op uw fysieke computer systeem. De volgende stap is het installeren van de Virtual Operating System. Installeer een Virtual Operating System gebruik van Virtual PC 2007: 1. Open uw Virtual PC Console. Van hier zie je 4 opties:
2. Virtual Machine zal opstarten naar zijn hoofdvenster. Plaats uw installatie media bij uw cd-of dvd-station voor het besturingssysteem dat u probeert te installeren. 3. Zodra de media is geïnstalleerd, wordt uw virtuele machine door de keuze van Actie -- Reset. 4. De installatie moet beginnen. Mogelijk moet u op een toets drukt om verder te gaan. 5. Volg de aanwijzingen op het beeldscherm en met de installatie zoals u zou elk besturingssysteem installeren. Zodra de installatie van uw virtuele besturingssysteem is voltooid. U kunt opnieuw invoeren van uw Virtual PC console en start met het gebruik van uw nieuwe virtuele besturingssysteem. Genieten! Update: Download Preconfigured Virtuele Harde Schijven met OS Het is ook mogelijk om te downloaden vele vooraf virtuele harde schijven (VHD) van Microsoft. De beste manier te vinden is door te zoeken hier: http://search.microsoft.com/results....GB&PageType=99 Eenmaal gedownload, wordt u gewoon een nieuwe virtuele machine, en wijs de VHD u hebt gedownload is, en het opstarten. Geweldige manier om te proberen uit Vista of Server OS'en gratis. Er is een addertje onder het gras al hebben zij de termijnen zoals deze evaluatie software. Echter, de meeste van deze laatste ten minste 3 maanden.
|
| |||
| |||
| Very nice tut dank! |
|
| |||
| |||
| Bedankt!
__________________ serverguy |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nice, maar het lijkt kan ik niet gebruiken
| |||
| |||
| Sorry. Dat is een typo op mijn rekening. Elke versie van XP is prima.
|
| |||
| |||
| Oh, ok, ik geef het een gaan dan. |
|
| |||
| |||
| Na, het was niet verkeerd, XP Home wordt niet ondersteund. Ik gedownload en geprobeerd te installeren en hij zei dat het niet ondersteund, dus ik ging naar de download pagina, en het ook niet noemen XP Home op de lijst die er zijn. |
|
| |||
| |||
| Ik heb de gids geactualiseerd met betrekking tot de XP Home en Vista Home Premium. Ik voegde ook een sectie over het downloaden van voorgeconfigureerde virtuele harde schijven van Microsoft gratis test met. Geweldig zijn als u niet over een XP installatie CD en de reserve sleutel.
|
| |||
| |||
| Ah, ok, geweldig, ik heb het nu geïnstalleerd. Een beetje off topic, maar wanneer heb je een moderator serverguy? congrats anyway |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Ik heb ergens bevorderd deze avond ![]() PS Mijn excuses voor het bewerken van uw bericht boven dit een, het was een ongeluk, ik bedoelde te klikken op Post Antwoorden maar raken de knop Bewerken plaats, en vervolgens kon niet begrijpen waarom mijn bericht kwam onder je naam! Toont mijn newbiness!
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Problemen op het installeren van een besturingssysteem op Virtual PC 2007 | Theresonly1 | Algemene programmatuurnoot Chat | 0 | De 1 augustus 2009 09:54 |
| Virtueel geheugen Laag | iguana | Windows besturingssystemen | 1 | De 9 juli 2008 16:31 |
| Virtual PC | gaza14 | Algemene programmatuurnoot Chat | 4 | 27 mrt 2008 13:09 |
| Tutorial: installatie van een draadloos netwerk | serverguy | Netwerken, modems & VoIP | 3 | 15 mrt 2008 09:13 |
| Virtual PC 7.0.2 voor Mac OS X | Tolamac | Linux & Alternative OS | 6 | 28 feb 2008 15:32 |
| Thread Tools | |
| |