![]() |
|
| |||
| |||
| hi folks nogen kan fortælle mig det grundlæggende i vista lydoptager. Hvad jeg vil gerne vide, om det er muligt at optage lyden af en video på internettet, dvs eksempel YouTube. tak |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| godt, jeg tror, du kunne gøre det, hvis du har et stik til Jack Cable, så kan du sætte den ene ende til taleren ud, og den anden ende i micophone i. Jeg ved ikke, hvor god kvalitet vil det være, men jeg synes, det burde virke.
| |||
| |||
| ok, ved du, hvordan jeg går om at gøre dette |
|
| |||
| |||
| ok, og dine højttalere vil formentlig bruge et stik til Jack Cable at oprette forbindelse til computeren, skal have et kig på bagsiden af dine højttalere og finde et kabel, der ser sådan ud i slutningen: vil det ikke se ud nøjagtig, som det, men i slutningen skal ligne. når du finder det, afmonterer det og tage det ned på bagsiden af computeren, at kigge dig omkring, og du bør se et lille hul (med samme størrelse som i stikket, du lige har taget ud af stikket), som har en pink farvet ring omkring den, sæt den der. Værsgo, du nu har du taler ud, der er knyttet direkte til din mikrofon i. Lad os vide, hvis du har nogen problemer. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Fist Time Brug Mobilanlæg Sound-Hvordan får jeg min Surround Sound to Work!? | cheesepuff | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 14 | 9. maj 2009 20:59 |
| Sound uarbejdsdygtig? | Dexoy | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 2 | 1 januar 2008 17:11 |
| Kan ikke få lyd til at arbejde - kan du hjælpe | shup | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 3 | 19 december 2007 11:11 |
| Lydoptager - Voice Files - iTunes | pip7890 | Multimedia & Codecs | 4 | 6. dec 2007 05:47 |
| Lyd virker ikke på min computer | stagefright92 | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 6 | 30 marts 2007 22:26 |
| Thread Tools | |
| |