![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi folks kuka tahansa voi kertoa minulle perusasetuksen on näköala Ääninauhuri. Haluan tietää, jos se on mahdollista tallentaa äänen videon Internetiin, eli esim. youtube. kiitos |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| No, haluaisin ajatella, voit tehdä sen, jos sinulla on rengistä Jack Cable, joten kytke toinen pää osaksi puhuja, ja toinen pää on micophone tuumaa En tiedä, miten hyvä laatu tämä on, mutta luulen, että se pitäisi toimia.
| |||
| |||
| ok, tiedätkö miten edetä tähän |
|
| |||
| |||
| ok, hyvin kaiuttimesi luultavasti käyttää rengistä Jack Cable muodostaa yhteyden tietokoneeseen, on tarkasteltava takana kaiuttimesi ja löytää kaapeli näyttää tältä lopussa: se ei katso täsmälleen näin, mutta lopussa pitäisi näyttää. kun olet sitä mieltä, että, irrota se ja ota se alas takana tietokoneen, on katsoa ympärilleen, ja sinun pitäisi nähdä pieni reikä (saman kokoinen kuin pistokkeesta, jota juuri irti), joka on vaaleanpunainen värillinen rengas sen ympärille, kytke se siellä. There you go, te nyt olette puhuja totesi, jotka liittyvät suoraan omaan mic tuumaa Kerro meille, jos sinulla on ongelmia. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Fist Aika käyttäminen Laivaostoksista Sound-Miten saan Surround Sound to Work!? | cheesepuff | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 14 | 9. toukokuuta 2009 20:59 |
| Sound työkyvyttömäksi? | Dexoy | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 2 | 1. Jan 2008 17:11 |
| Ei voi saada Sound toimii - please help | shup | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 3 | 19. Joulukuu 2007 11:11 |
| Ääninauhuri - Voice Files - iTunes | pip7890 | Multimedia & Codecs | 4 | 6. joulukuu 2007 05:47 |
| Ääni ei toimi minun tietokone | stagefright92 | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 6 | 30th Mar 2007 22:26 |
| Thread Tools | |
| |