![]() |
|
| |||
| |||
| hallo mensen kan iemand mij vertellen de basis van het vergezicht Geluidsrecorder. Wat ik wil weten of het mogelijk is om het geluid van een video op het internet, dus bijvoorbeeld YouTube. bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nou, ik denk dat je zou kunnen doen als u een aansluiting met Jack Cable, dus u kunt Sluit het ene uiteinde in de luidspreker uit, en het andere uiteinde in de micophone inch Ik weet niet hoe goed de kwaliteit van deze zal worden, maar ik denk dat het zou moeten werken.
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| |||
| |||
| ok, goed uw luidsprekers zal waarschijnlijk gebruik maken van een aansluiting met Jack Cable om verbinding te maken met de computer, een blik werpen op de achterkant van uw luidsprekers en het vinden van een kabel die eruit ziet als deze aan het eind: het zal niet zo precies als dat, maar het einde moet lijken. wanneer u vindt dat, haal het en neem het op de achterkant van uw computer, kijk rond, en je ziet een klein gaatje (hetzelfde formaat als de plug je gewoon unplugged), die heeft een roze gekleurde ring eromheen, plug it in. Daar ga je, je hebt nu je luidspreker uitgang, die rechtstreeks verband houden met uw microfoon inch Laat het ons weten als u problemen heeft. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Fist tijd gebruiken Onboard Sound-Hoe krijg ik mijn Surround Sound to Work!? | cheesepuff | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 14 | 9 mei 2009 20:59 |
| Geluid niet kunnen werken? | Dexoy | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 2 | De 1 januari 2008 17:11 |
| Can't get Sound te werken - help | shup | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 3 | 19 dec 2007 11:11 |
| Geluidsrecorder - Voice Files - iTunes | pip7890 | Multimedia & Codecs | 4 | 6 dec 2007 05:47 |
| Geluid werkt niet op mijn computer | stagefright92 | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 6 | 30 mrt 2007 22:26 |
| Thread Tools | |
| |