mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Algemene programmatuurnoot Chat

Register

Vista geluidsrecorder. hoe werkt het

Reply

Thread Tools
Old 11 mei 2008, 09:26
Lid Fractie

Default Vista geluidsrecorder. hoe werkt het

hallo mensen kan iemand mij vertellen de basis van het vergezicht Geluidsrecorder. Wat ik wil weten of het mogelijk is om het geluid van een video op het internet, dus bijvoorbeeld YouTube. bedankt
Old 11 mei 2008, 10:09
Donor Groep

Nou, ik denk dat je zou kunnen doen als u een aansluiting met Jack Cable, dus u kunt Sluit het ene uiteinde in de luidspreker uit, en het andere uiteinde in de micophone inch Ik weet niet hoe goed de kwaliteit van deze zal worden, maar ik denk dat het zou moeten werken.

Mijn Systeem: Eerste OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Moederbord:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM Geheugen:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Sound Card:
aan boord
Hard Drive (s):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optische Drive (s):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Koeling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Netwerk / Internet:
aan boord / zogenaamd 10Meg maagd kabel
Monitor (s):
ViewSonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 12 mei 2008, 12:21
Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thingie2 View Post
Nou, ik denk dat je zou kunnen doen als u een aansluiting met Jack Cable, dus u kunt Sluit het ene uiteinde in de luidspreker uit, en het andere uiteinde in de micophone inch Ik weet niet hoe goed de kwaliteit van deze zal worden, maar ik denk dat het zou moeten werken.
ok, weet je hoe ik dat ga doen over deze
Old 12 mei 2008, 12:30
Donor Groep

ok, goed uw luidsprekers zal waarschijnlijk gebruik maken van een aansluiting met Jack Cable om verbinding te maken met de computer, een blik werpen op de achterkant van uw luidsprekers en het vinden van een kabel die eruit ziet als deze aan het eind: het zal niet zo precies als dat, maar het einde moet lijken. wanneer u vindt dat, haal het en neem het op de achterkant van uw computer, kijk rond, en je ziet een klein gaatje (hetzelfde formaat als de plug je gewoon unplugged), die heeft een roze gekleurde ring eromheen, plug it in. Daar ga je, je hebt nu je luidspreker uitgang, die rechtstreeks verband houden met uw microfoon inch Laat het ons weten als u problemen heeft.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Fist tijd gebruiken Onboard Sound-Hoe krijg ik mijn Surround Sound to Work!? cheesepuff Geluid, Speakers & MP3 Spelers 14 9 mei 2009 20:59
Geluid niet kunnen werken? Dexoy Geluid, Speakers & MP3 Spelers 2 De 1 januari 2008 17:11
Can't get Sound te werken - help shup Geluid, Speakers & MP3 Spelers 3 19 dec 2007 11:11
Geluidsrecorder - Voice Files - iTunes pip7890 Multimedia & Codecs 4 6 dec 2007 05:47
Geluid werkt niet op mijn computer stagefright92 Geluid, Speakers & MP3 Spelers 6 30 mrt 2007 22:26
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.