mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Vista Lydopptaker. Hvordan fungerer det

Reply

Thread Tools
Old 11 mai 2008, 09:26
Medlem Group

Default Vista Lydopptaker. Hvordan fungerer det

hei folkens noen kan fortelle meg det grunnleggende av vista Lydopptaker. Hva jeg ønsker å vite om det er mulig å spille inn lyden av en video på internett, dvs. eksempel YouTube. takk
Old 11 mai 2008, 10:09
Donor Group

Vel, jeg tror du kan gjøre det hvis du har en inngang til Jack Cable, så du kan koble den ene enden til den som snakker ut, og den andre enden inn i micophone i. Jeg vet ikke hvor god kvalitet vil dette være, men jeg tror det skal fungere.

Min System: Først OC

Prosessor (er):
Intel E2180@2.85
Hovedkort:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-minne:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (er):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk stasjon (er):
Hitachi DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Cooling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Nettverk / Internett:
ombord / ha 10Meg virgin kabel
Skjerm (er):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 12 mai 2008, 12:21
Medlem Group

Sitat:
Originally Posted by thingie2 View Post
Vel, jeg tror du kan gjøre det hvis du har en inngang til Jack Cable, så du kan koble den ene enden til den som snakker ut, og den andre enden inn i micophone i. Jeg vet ikke hvor god kvalitet vil dette være, men jeg tror det skal fungere.
ok, vet du hvordan jeg går om å gjøre dette
Old 12 mai 2008, 12:30
Donor Group

ok, godt høyttalerne vil trolig bruke en jack til Jack Cable å koble til datamaskinen, ta en titt på baksiden av høyttalerne og finne en kabel som ser slik ut på slutten: det vil ikke se ut akkurat slik, men til slutt bør ligne. Når du finner det, koble den og ta det ned til baksiden av maskinen, ta en titt rundt, og skal du se et lite hull (samme størrelse som kobler du bare unplugged) som har en rosa farget ring rundt den, plugg den inn der. Sånn, nå har du snakker ut, koblet direkte til mic i. Gi oss beskjed hvis du har noen problemer.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Fist hjelp Om bord Sound-Hvordan får jeg min kringlyd til arbeid! cheesepuff Lyd, høyttalere og MP3-spillere 14 9 mai 2009 20:59
Sound Unable to Work? Dexoy Lyd, høyttalere og MP3-spillere 2 1 januar 2008 17:11
Får ikke lyd til arbeidet - kan du hjelpe shup Lyd, høyttalere og MP3-spillere 3 19 desember 2007 11:11
Lydinnspilling - Voice Files - iTunes pip7890 Multimedia & Kodeker 4 6 desember 2007 05:47
Lyd fungerer ikke på min datamaskin stagefright92 Lyd, høyttalere og MP3-spillere 6 30 mars 2007 22:26
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.