![]() |
|
| |||
| |||
| hei folkens noen kan fortelle meg det grunnleggende av vista Lydopptaker. Hva jeg ønsker å vite om det er mulig å spille inn lyden av en video på internett, dvs. eksempel YouTube. takk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vel, jeg tror du kan gjøre det hvis du har en inngang til Jack Cable, så du kan koble den ene enden til den som snakker ut, og den andre enden inn i micophone i. Jeg vet ikke hvor god kvalitet vil dette være, men jeg tror det skal fungere.
| |||
| |||
| ok, vet du hvordan jeg går om å gjøre dette |
|
| |||
| |||
| ok, godt høyttalerne vil trolig bruke en jack til Jack Cable å koble til datamaskinen, ta en titt på baksiden av høyttalerne og finne en kabel som ser slik ut på slutten: det vil ikke se ut akkurat slik, men til slutt bør ligne. Når du finner det, koble den og ta det ned til baksiden av maskinen, ta en titt rundt, og skal du se et lite hull (samme størrelse som kobler du bare unplugged) som har en rosa farget ring rundt den, plugg den inn der. Sånn, nå har du snakker ut, koblet direkte til mic i. Gi oss beskjed hvis du har noen problemer. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Fist hjelp Om bord Sound-Hvordan får jeg min kringlyd til arbeid! | cheesepuff | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 14 | 9 mai 2009 20:59 |
| Sound Unable to Work? | Dexoy | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 2 | 1 januar 2008 17:11 |
| Får ikke lyd til arbeidet - kan du hjelpe | shup | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 3 | 19 desember 2007 11:11 |
| Lydinnspilling - Voice Files - iTunes | pip7890 | Multimedia & Kodeker | 4 | 6 desember 2007 05:47 |
| Lyd fungerer ikke på min datamaskin | stagefright92 | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 6 | 30 mars 2007 22:26 |
| Thread Tools | |
| |