![]() |
|
| |||
| |||
| Hi folks någon kan berätta det grundläggande i vista Ljudinspelaren. Vad jag vill veta om det är möjligt att spela in ljudet från en video på internet, det vill säga exempelvis youtube. tack |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tja, jag tror att du kan göra det om du har ett uttag till Jack Cable, så du kan ansluta den ena änden till talare, och den andra änden i micophone i. Jag vet inte hur bra det kommer att bli, men jag anser att det bör fungera.
| |||
| |||
| ok, vet du hur jag går omkring detta |
|
| |||
| |||
| ok, och dina högtalare kommer förmodligen att använda en domkraft för att Jack Cable att ansluta till datorn, ta en titt på baksidan av dina högtalare och hitta en kabel som ser ut så här på slutet: det kommer inte se ut exakt sådär, men i slutet bör likna. När du hittar det, koppla ur den och ta ner det på baksidan av din dator, ta en titt omkring och du bör se ett litet hål (samma storlek som kontakten du just Unplugged), som har en rosa färgad ring runt den, ansluter den där. Sådär, du nu har du högtalare som är kopplade direkt till din mikrofon i. Låt oss veta om du har några problem. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Fist Temne Använda Onboard Sound-Hur skaffar jag mitt Surroundljud to Work!? | cheesepuff | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 14 | 9 maj 2009 20:59 |
| Ljud som inte kan arbeta? | Dexoy | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 2 | 1 januari 2008 17:11 |
| Kan inte få Öresund till arbete - vänligen hjälp | shup | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 3 | 19 december 2007 11:11 |
| Ljudinspelaren - Voice Filer - iTunes | pip7890 | Multimedia & Codecs | 4 | 6 december 2007 05:47 |
| Ljud fungerar inte på min dator | stagefright92 | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 6 | 30 mars 2007 22:26 |
| Thread Tools | |
| |