mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Reply

Thread Tools
Old 31 januar 2009, 23:25
Medlem Gruppen

hej jeg vil gerne lave et program for praksis om, hvordan du opretter en Visual Basic-program, og jeg ønsker, at den skal skubbe bogstavet Z hvert 50milliseconds.

Jeg vil gerne gøre 2 knapper og når jeg skubbe en den starter i 2Min og når jeg skubbe min F2 knappen Jeg ønsker, at den skal stoppe vejr eller ikke et andet program er over det. (Windows Live mail på toppen)

hvordan ville jeg gøre det? (Venligst vise kodning og forklare knapper osv.)

tak
Old 2 februar 2009, 13:57
Ny Medlem Gruppen

Jeg ikke nu, hvad du præcist vil nået, men prøven (med en form) ser ud som (med en form, etiket og timer - for tiden arrangementer skal det):
----------------------------------------------
Private Sub Form_Load ()
Timer1.Interval = 1000 "er det 1 sek til 50 ms skal være 50
Label1 = "" 'kun for prøve resultat
End Sub

Private Sub Timer1_Timer ()
Command1_KeyPress (ASC ( "Z")) 'påberåbe en KeyPress begivenhed for den form
End Sub
------------------------------------------------
Den label1 er kun til prøve
Anden hale i dine e-mails Jeg forstår ikke helt, men jeg ting, kan du bruge vigtige begivenheder (KeyPressed, KeyDown, KeyUp og så videre)
Venlig hilsen
PawelT
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.