mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Algemene programmatuurnoot Chat

Register

Visual Basic - Hoe maak je een AUTO-knop duwboot

Reply

Thread Tools
Old 31 januari 2009, 23:25
Lid Fractie

Default Visual Basic - Hoe maak je een AUTO-knop duwboot

hallo ik wil graag een programma voor de praktijk voor het maken van een Visual Basic-programma en ik wil duwen de letter Z elke 50milliseconds.

Ik wil nog 2 knoppen en toen ik een duw het begint in 2Min en toen ik duw mijn F2 knop ik wil stoppen met het weer of niet een ander programma is over. (Windows Live Mail op de top)

Hoe zou ik dit doen? (Gelieve te laten zien en uitleggen codering knoppen enz.)

bedankt
Old 2 februari 2009, 13:57
Nieuw Lid Fractie

Default Visual Basic - Hoe maak je een AUTO-knop duwboot

Ik ben het niet nu, wat u precies wil bereiken, maar het monster (met een formulier) kijken als (met een formulier, het etiket en de timer - voor tijd gebeurtenissen moet worden):
----------------------------------------------
Private Sub Form_Load ()
Timer1.Interval = 1000 'is het 1 SEK voor 50 ms moet 50
Label1 = "" 'alleen voor monster resultaat
End Sub

Private Sub Timer1_Timer ()
Command1_KeyPress (Asc ( "Z")) 'roepen een toetsaanslag evenement voor de vorm
End Sub
------------------------------------------------
De label1 is alleen voor het monster
Tweede staart van uw mail begrijp ik niet precies, maar ik ding, U kunt gebruik maken van de belangrijkste evenementen (KeyPressed, KeyDown, KeyUp enzovoort)
Met vriendelijke groet
PawelT
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.