![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hallo ik wil graag een programma voor de praktijk voor het maken van een Visual Basic-programma en ik wil duwen de letter Z elke 50milliseconds. Ik wil nog 2 knoppen en toen ik een duw het begint in 2Min en toen ik duw mijn F2 knop ik wil stoppen met het weer of niet een ander programma is over. (Windows Live Mail op de top) Hoe zou ik dit doen? (Gelieve te laten zien en uitleggen codering knoppen enz.) bedankt |
|
| |||
| |||
| Ik ben het niet nu, wat u precies wil bereiken, maar het monster (met een formulier) kijken als (met een formulier, het etiket en de timer - voor tijd gebeurtenissen moet worden): ---------------------------------------------- Private Sub Form_Load () Timer1.Interval = 1000 'is het 1 SEK voor 50 ms moet 50 Label1 = "" 'alleen voor monster resultaat End Sub Private Sub Timer1_Timer () Command1_KeyPress (Asc ( "Z")) 'roepen een toetsaanslag evenement voor de vorm End Sub ------------------------------------------------ De label1 is alleen voor het monster Tweede staart van uw mail begrijp ik niet precies, maar ik ding, U kunt gebruik maken van de belangrijkste evenementen (KeyPressed, KeyDown, KeyUp enzovoort) Met vriendelijke groet PawelT |