mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Visual Basic - hvordan du oppretter en AUTO Button pusher

Reply

Thread Tools
Old 31ste Jan 2009, 23:25
Medlem Group

Default Visual Basic - hvordan du oppretter en AUTO Button pusher

Hei Jeg ønsker å lage et program for praksis på hvordan du lager en Visual Basic-program og jeg ønsker å få den bokstaven Z hver 50milliseconds.

Jeg vil gi 2 knapper og når jeg push en starter i 2min og når jeg presse meg F2 knappen jeg vil at den skal slutte å vær eller ikke annet program er over det. (Windows Live mail på toppen)

hvordan ville jeg gjøre dette? (Vennligst vis koding og forklarer knappene etc.)

takk
Old 2dre Feb 2009, 13:57
New Member Group

Default Visual Basic - hvordan du oppretter en AUTO Button pusher

Jeg kan ikke nå, hva du akkurat ville kommet, men prøve (med et skjema) se ut som (med et skjema, etiketten og tidsur - for tiden arrangementer må det være):
----------------------------------------------
Private Sub Form_Load ()
Timer1.Interval = 1000 "er det 1 sek, for 50 ms må 50
Label1 = "" 'bare for prøvens resultat
End Sub

Private Sub Timer1_Timer ()
Command1_KeyPress (Asc ( "Z")) 'påkalle ett tastetrykk begivenhet for form
End Sub
------------------------------------------------
Den label1 er bare for prøvens
Second hale av Epostkontoen Jeg forstår ikke helt, men jeg ting, kan du bruke tasten hendelser (KeyPressed, KeyDown, KeyUp og så videre)
Med vennlig hilsen
PawelT
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Hvordan foretar jeg en kontakt-knappen på webområdet mitt Breaker3D Web Design, hosting & SEO 8 25 februar 2009 07:53
Visual Basic HJELP! (åpner nytt skjema) ryannathans General Software Chat 10 23 januar 2009 15:42
Visual nessa2 PC & Console Gaming 2 11 februar 2008 05:18
Vista med Visual Basic Cew27 Linux og alternative OS 1 27 nov 2007 14:25
Visual Basic 6 momuncoderlife Web Design, hosting & SEO 4 8 nov 2007 02:54
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.