![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hey, jeg har et problem med min Dell 6400 laptop, for nylig min lydstyrkeknappen ikon har været forsvundet. når jeg prøver at sætte det tilbage på skrivebordet Jeg bliver ved med at få denne besked: Fejl Windows kan ikke vise lydstyrkekontrol på proceslinjen fordi bind Control program ikke har været installeret. For at installere det Ved at bruge værktøjet Tilføj / fjern programmer i Kontrolpanel. Kan nogen hjælpe mig med dette???? tak, Dell mand |
|
| |||
| |||
| |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Kan ikke styre Skru op / ned og andre indstillinger på Video Websites | tolet | Webbrowsere & FTP Klienter | 3 | 16 juni 2009 11:37 |
| Forsvundne bind Control | icu222much | Windows-operativsystemer | 2 | 28th Dec 2008 21:23 |
| Task bar, manglende lyd / volumen ikon | Vlindsio | Multimedia & Codecs | 5 | 4 november 2008 12:37 |
| Desktop Missing, flere løsninger prøvet og undlod | sxoxuxnxdx | Virus, Spyware & Sikkerhed | 13 | 7 januar 2008 01:17 |
| XP Problem, ingen genveje arbejder via skrivebordet og i menuen Start, herunder kontrolpanel! | toddy89 | Windows-operativsystemer | 2 | 25 oktober 2007 13:53 |
| Thread Tools | |
| |