mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Lydstyrkeknappen ikon forsvundet fra skrivebordet!

Reply

Thread Tools
Old 4 november 2007, 16:15
Ny Medlem Gruppen

Default Lydstyrkeknappen ikon forsvundet fra skrivebordet!

Hey, jeg har et problem med min Dell 6400 laptop, for nylig min lydstyrkeknappen ikon har været forsvundet. når jeg prøver at sætte det tilbage på skrivebordet Jeg bliver ved med at få denne besked: Fejl
Windows kan ikke vise lydstyrkekontrol på
proceslinjen fordi bind Control program
ikke har været installeret. For at installere det
Ved at bruge værktøjet Tilføj / fjern programmer i Kontrolpanel.

Kan nogen hjælpe mig med dette????

tak,
Dell mand
Old 4 november 2007, 16:20
Redaktør Gruppen

Default Lydstyrkeknappen ikon forsvundet fra skrivebordet!

http://support.microsoft.com/kb/319095

Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Kan ikke styre Skru op / ned og andre indstillinger på Video Websites tolet Webbrowsere & FTP Klienter 3 16 juni 2009 11:37
Forsvundne bind Control icu222much Windows-operativsystemer 2 28th Dec 2008 21:23
Task bar, manglende lyd / volumen ikon Vlindsio Multimedia & Codecs 5 4 november 2008 12:37
Desktop Missing, flere løsninger prøvet og undlod sxoxuxnxdx Virus, Spyware & Sikkerhed 13 7 januar 2008 01:17
XP Problem, ingen genveje arbejder via skrivebordet og i menuen Start, herunder kontrolpanel! toddy89 Windows-operativsystemer 2 25 oktober 2007 13:53
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.