vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Äänenvoimakkuuden säätö kuvake puuttuu työpöydältäsi!

Reply

Thread Tools
Old 4 marraskuu 2007, 16:15
Uusi Jäsen

Default Äänenvoimakkuuden säätö kuvake puuttuu työpöydältäsi!

Hei, Minulla on ongelma minun Dell 6400 kannettava tietokone, äskettäin minun äänenvoimakkuuden säätö kuvake on ollut kadoksissa. kun yritän laittaa sen takaisin työpöydälle i pitää saada tämä viesti: Virhe
Windows ei voi näyttää äänenvoimakkuuden säätimen
tehtäväpalkissa, koska Volume Control-ohjelma
ei ole asennettu. Voit asentaa sen
, Käytä Lisää / poista sovellus Ohjauspaneelissa.

Voiko kukaan auttaa tässä??

kiitos,
Dell mies
Old 4 marraskuu 2007, 16:20
Moderator Group

Default Äänenvoimakkuuden säätö kuvake puuttuu työpöydältäsi!

http://support.microsoft.com/kb/319095

Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Ei voi ohjata Nide ylös / alas ja Muut vaihtoehdot Video Websites tolet Web-selaimet ja FTP Clients 3 16th Jun 2009 11:37
Puuttuvat Volume Control icu222much Windows-käyttöjärjestelmät 2 28 Dec 2008 21:23
Task bar, puuttuu ääni / tilavuus-kuvake Vlindsio Multimedia & Codecs 5 4. marraskuu 2008 12:37
Desktop Puuttuvat, useita ratkaisuja yrittäneet ja epäonnistuneet sxoxuxnxdx Virusten, vakoiluohjelmien & Security 13 7. Jan 2008 01:17
XP: n ongelma, ei pikavalinnat työpäivän kautta työpöydälle ja Käynnistä-valikko, myös ohjauspaneeli! toddy89 Windows-käyttöjärjestelmät 2 25. lokakuu 2007 13:53
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.