![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Minulla on ongelma minun Dell 6400 kannettava tietokone, äskettäin minun äänenvoimakkuuden säätö kuvake on ollut kadoksissa. kun yritän laittaa sen takaisin työpöydälle i pitää saada tämä viesti: Virhe Windows ei voi näyttää äänenvoimakkuuden säätimen tehtäväpalkissa, koska Volume Control-ohjelma ei ole asennettu. Voit asentaa sen , Käytä Lisää / poista sovellus Ohjauspaneelissa. Voiko kukaan auttaa tässä?? kiitos, Dell mies |
|
| |||
| |||
| |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Ei voi ohjata Nide ylös / alas ja Muut vaihtoehdot Video Websites | tolet | Web-selaimet ja FTP Clients | 3 | 16th Jun 2009 11:37 |
| Puuttuvat Volume Control | icu222much | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 28 Dec 2008 21:23 |
| Task bar, puuttuu ääni / tilavuus-kuvake | Vlindsio | Multimedia & Codecs | 5 | 4. marraskuu 2008 12:37 |
| Desktop Puuttuvat, useita ratkaisuja yrittäneet ja epäonnistuneet | sxoxuxnxdx | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 13 | 7. Jan 2008 01:17 |
| XP: n ongelma, ei pikavalinnat työpäivän kautta työpöydälle ja Käynnistä-valikko, myös ohjauspaneeli! | toddy89 | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 25. lokakuu 2007 13:53 |
| Thread Tools | |
| |