![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, jeg har et problem med min Dell 6400 bærbar nylig min volumkontrollikonet har vært savnet. når jeg prøver å sette den tilbake på skrivebordet Jeg blir denne meldingen: Feil Windows kan ikke vise volumkontrollen på oppgavelinjen fordi Volumkontroll program ikke har blitt installert. Å installere den Bruk Legg til / fjern programmer i Kontrollpanel. Kan noen hjelpe meg med dette?? takk, Dell mann |
|
| |||
| |||
| |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Can't Control Volum opp / ned og andre alternativer på Video Websites | tolet | Nettlesere & FTP Clients | 3 | 16 juni 2009 11:37 |
| Manglende Volumkontroll | icu222much | Windows-operativsystemer | 2 | 28 desember 2008 21:23 |
| Oppgavelinjen, mangler lyd / Volumikon | Vlindsio | Multimedia & Kodeker | 5 | 4 nov 2008 12:37 |
| Desktop mangler, flere løsninger prøvd og feilet | sxoxuxnxdx | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 13 | 7 januar 2008 01:17 |
| XP Problem, ingen snarveier arbeider via skrivebordet og Start-menyen, inkludert kontrollpanelet! | toddy89 | Windows-operativsystemer | 2 | 25 oktober 2007 13:53 |
| Thread Tools | |
| |