mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Volymkontroll ikonen saknas från skrivbordet!

Reply

Thread Tools
Old 4 november, 2007, 16:15
New Member Group

Default Volymkontroll ikonen saknas från skrivbordet!

Hej, jag har ett problem med min Dell 6400 laptop, nyligen min volymkontroll ikon har saknats. när jag försöker lägga den på skrivbordet Jag får detta meddelande: Error
Det går inte att visa volymkontrollen på
Aktivitetsfältet eftersom Volymkontroll program
har inte installerats. För att installera den
Använd Lägg till / ta bort program på Kontrollpanelen.

KAN NÅGON HJÄLPA MIG MED DET HÄR????

tack,
Dell mannen
Old 4 november, 2007, 16:20
Moderator-gruppen

Default Volymkontroll ikonen saknas från skrivbordet!

http://support.microsoft.com/kb/319095

Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Inte kan kontrollera Volym upp / ner och Andra Alternativ på Video Websites tolet Webbläsare & FTP Klienter 3 16 juni 2009 11:37
Saknade Volymkontroll icu222much Windows-operativsystem 2 28 december 2008 21:23
Task bar, saknas ljud / volymikonen Vlindsio Multimedia & Codecs 5 4 november 2008 12:37
Skrivbord saknas, flera lösningar försökt och misslyckats sxoxuxnxdx Virus, spionprogram och säkerhet 13 7 januari 2008 01:17
XP Problem inga genvägar arbetar via skrivbordet och Start-menyn, inklusive kontrollpanelen! toddy89 Windows-operativsystem 2 25 oktober 2007 13:53
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.