![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej, jag har ett problem med min Dell 6400 laptop, nyligen min volymkontroll ikon har saknats. när jag försöker lägga den på skrivbordet Jag får detta meddelande: Error Det går inte att visa volymkontrollen på Aktivitetsfältet eftersom Volymkontroll program har inte installerats. För att installera den Använd Lägg till / ta bort program på Kontrollpanelen. KAN NÅGON HJÄLPA MIG MED DET HÄR???? tack, Dell mannen |
|
| |||
| |||
| |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Inte kan kontrollera Volym upp / ner och Andra Alternativ på Video Websites | tolet | Webbläsare & FTP Klienter | 3 | 16 juni 2009 11:37 |
| Saknade Volymkontroll | icu222much | Windows-operativsystem | 2 | 28 december 2008 21:23 |
| Task bar, saknas ljud / volymikonen | Vlindsio | Multimedia & Codecs | 5 | 4 november 2008 12:37 |
| Skrivbord saknas, flera lösningar försökt och misslyckats | sxoxuxnxdx | Virus, spionprogram och säkerhet | 13 | 7 januari 2008 01:17 |
| XP Problem inga genvägar arbetar via skrivbordet och Start-menyn, inklusive kontrollpanelen! | toddy89 | Windows-operativsystem | 2 | 25 oktober 2007 13:53 |
| Thread Tools | |
| |