mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

VPN-software?

Reply

Thread Tools
Old 22 august 2007, 04:51
Ny Medlem Gruppen

Hej alle

Vores selskab (kun 6 ansatte) har en VPN-opsætningen (kun Microsoft Windows XP-en), som lader alle de ansatte adgang til en vigtigste computer på vores kontor. Den måde de to boring besætningen er i stand til at logge ind og opdatere boring data, uanset hvor de er. Det har også nogle flere fordele, som stopper os bare bruge e-mail.

At skære historien kort, når to mennesker forsøger at logge på, den første person, der er tilsluttet er startet forbindelsen. Dette kan naturligvis være rigtig irriterende, hvis midt i noget vigtigt.

Kan nogen foreslå et program eller en metode til at stoppe dette sker? Hvis vi er nødt til at installere nyt software, jeg ville være en overvågning og holde det hele kørende. Thanks in advance for eventuelle svar!

-Stephen.
Old 17 December 2007, 18:07
Bandlyst Gruppen

Jeg gætte jer bruger en konto. Prøv at gøre brugerkonti for hver person, og få dem logge ind med deres egen konto. Hvis du bruger bare en konto for enhver, at der vil ske, og hvis du tillader anonyme forbindelser så er det usikkert. Hvis du har et særskilt regnskab per person derefter sende det, og jeg vil foreslå andre ting.
Old 19 marts 2009, 13:35
Ny Medlem Gruppen

Også, hvis du bruger Terminal Services, skal du sørge for at der faktisk logge ud i slutningen af sessionen i stedet for bare at klikke på X øverst på skærmen. Ellers sessionen vil forblive aktiv og eventuelt Windows vil rapportere, at du har overskredet det maksimale antal tilladte forbindelser.

Hvis dette sker, skal du logge ind på en Console Session og logge af det aktive en.
Old 19. marts 2009, 13:40
Administrator Gruppen

Hvorfor er du besvarer en tråd fra 2007?

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 19 marts 2009, 13:58
Ny Medlem Gruppen

Oops! Dette indlæg er blevet næsten øverst på side 1 i min opfattelse af General Software Chat, og jeg blot antages det var nyt. , Der vil lære mig at være mere opmærksomme næste gang.
Old 19 marts 2009, 13:59
Administrator Gruppen

Intet problem, netop haft et par spammere for nylig, som har en habbit af grave op gamle ting, så var nødt til at tjekke.

Carry on.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.