![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alle Vores selskab (kun 6 ansatte) har en VPN-opsætningen (kun Microsoft Windows XP-en), som lader alle de ansatte adgang til en vigtigste computer på vores kontor. Den måde de to boring besætningen er i stand til at logge ind og opdatere boring data, uanset hvor de er. Det har også nogle flere fordele, som stopper os bare bruge e-mail. At skære historien kort, når to mennesker forsøger at logge på, den første person, der er tilsluttet er startet forbindelsen. Dette kan naturligvis være rigtig irriterende, hvis midt i noget vigtigt. Kan nogen foreslå et program eller en metode til at stoppe dette sker? Hvis vi er nødt til at installere nyt software, jeg ville være en overvågning og holde det hele kørende. Thanks in advance for eventuelle svar! -Stephen. |
|
| |||
| |||
| Jeg gætte jer bruger en konto. Prøv at gøre brugerkonti for hver person, og få dem logge ind med deres egen konto. Hvis du bruger bare en konto for enhver, at der vil ske, og hvis du tillader anonyme forbindelser så er det usikkert. Hvis du har et særskilt regnskab per person derefter sende det, og jeg vil foreslå andre ting. |
|
| |||
| |||
| Også, hvis du bruger Terminal Services, skal du sørge for at der faktisk logge ud i slutningen af sessionen i stedet for bare at klikke på X øverst på skærmen. Ellers sessionen vil forblive aktiv og eventuelt Windows vil rapportere, at du har overskredet det maksimale antal tilladte forbindelser. Hvis dette sker, skal du logge ind på en Console Session og logge af det aktive en. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvorfor er du besvarer en tråd fra 2007?
| |||
| |||
| Oops! Dette indlæg er blevet næsten øverst på side 1 i min opfattelse af General Software Chat, og jeg blot antages det var nyt. , Der vil lære mig at være mere opmærksomme næste gang. |
|
| |||
| |||
| Intet problem, netop haft et par spammere for nylig, som har en habbit af grave op gamle ting, så var nødt til at tjekke. Carry on. |