![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikki Yrityksemme (vain 6 työntekijää) on VPN-asetukset (vain Microsoft Windows XP: n yksi) jonka avulla kaikki henkilöstön pääsyä tärkein tietokoneen toimistosta. Näin kahden poraus miehistöt voivat kirjautua ja päivittää poraus tiedot riippumatta siitä, missä he ovat. Se on myös joitakin etuja, jotka estää meitä vain sähköpostilla. Leikkaa tarinan lyhyesti, kun kaksi ihmistä yrittää kirjautua, ensimmäinen henkilö, joka on kytketty on potkittiin pois yhteydessä. Tämä voi tietysti olla todella ärsyttävää, jos keskellä jotain tärkeää. Voiko kuka tahansa ehdottaa ohjelmaa tai menetelmän lopettamaan tämä tapahtuu? Jos meillä on asentaa uusia ohjelmistoja Haluaisin olla yksi mittausasema ja pitää ne kaikki käynnissä. Kiitos jo etukäteen kaikista vastauksista! -Stephen. |
|
| |||
| |||
| Olen vierasta te käytät yksi tili. Kokeile tehdä käyttäjätunnukset kullekin henkilölle ja ne kirjaudu sisään omaan lukuunsa. Jos käytät vain yhden tilin kaikille, että näin käy ja jos sallimme anonyymejä yhteyksiä se on epävarma. Jos sinulla on erillinen kirjanpito per henkilö sitten postitse niin ja i ehdottaa muita asioita. |
|
| |||
| |||
| Lisäksi, jos sinulla on käytössä Terminal Services, varmista, että olet itse kirjautua ulos lopussa istuntokauden eikä pelkästään osoittamalla X yläosassa näytön. Muuten istunto pysyy aktiivisena ja lopulta Windows ilmoittaa, että olet ylittänyt Suurin sallittu yhteyksiä. Jos näin tapahtuu, sinun täytyy kirjautua konsoliin Session ja kirjaudu ulos aktiivinen yksi. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Miksi sinä vastaat lanka vuodesta 2007?
| |||
| |||
| Oho! Tämä viesti oli lähellä sivun alkuun 1 mielestäni General Software Chat, ja olen vain olettaa, se oli uutta. Se opettaa minulle maksaa paremmin huomioon seuraavalla kerralla. |
|
| |||
| |||
| Ei hätää, juuri muutama roskapostittajia äskettäin, joilla on habbit ja kaivaa vanhoja juttuja niin piti tarkistaa. Jatkakaa. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Software. | mpenney | Windows-käyttöjärjestelmät | 14 | 19. lokakuu 2008 14:54 |
| AOL 9VR Software | mrdaveyk | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 7. Joulukuu 2007 09:47 |
| Ups Software | panda78 | Kotelot & Virtalähteet | 2 | 5. Joulukuu 2007 07:32 |
| Ohjelmisto-CD | Tinkerbell | General Software Chat | 7 | 29. marraskuu 2007 03:41 |
| Oikeus ohjelmisto? | noah_johny | Digital Imaging & Tulostimet | 3 | 1. elo 2007 13:27 |
| Thread Tools | |
| |