mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Algemene programmatuurnoot Chat

Register

VPN-software?

Reply

Thread Tools
Old 22 augustus 2007, 04:51
Nieuw Lid Fractie

Default VPN-software?

Hi all

Ons bedrijf (slechts 6 medewerkers) heeft een VPN-setup (alleen Microsoft Windows XP een), die laat al het personeel toegang krijgen tot een computer in ons kantoor. Op die manier de twee boringen bemanning in staat zijn om in te loggen en te actualiseren boren gegevens, ongeacht waar ze zijn. Het heeft ook nog enkele voordelen die stopt ons alleen via e-mail.

Om het verhaal kort wanneer twee mensen proberen aan te melden, de eerste persoon die is verbonden is begonnen de verbinding. Dit kan natuurlijk heel vervelend als in het midden van iets belangrijks.

Kan iedereen wijzen op een programma of methode om te stoppen met dit gebeurt? Als we de installatie van nieuwe software zou ik het houden van toezicht en het allemaal draait. Bij voorbaat dank voor eventuele antwoorden!

-Stephen.
Old 17 december 2007, 18:07
Banned Groep

Default VPN-software?

Ik ben raden jullie zijn met behulp van een account. Probeer het maken van gebruikersaccounts voor elke persoon en te laten inloggen met hun eigen rekening. Als u met slechts een account voor iedereen, dat zal gebeuren en als je die anonieme verbindingen dan is het onzeker. Als u een afzonderlijke boekhouding per persoon vervolgens achteraf zo en zal ik nog andere dingen.
Old 19 maart 2009, 13:35
Nieuw Lid Fractie

Default VPN-software?

Ook als u gebruik maakt van Terminal Services, moet u eigenlijk uitloggen aan het einde van de zitting plaats van slechts te klikken op de X op de bovenkant van het scherm. Anders, de zitting zal actief blijven en uiteindelijk Windows zal verslag dat u hebt het maximaal toegestane aantal verbindingen.

Als dit gebeurt, dan moet je inloggen op een console sessie en log uit het actieve.
Old 19 maart 2009, 13:40
Administrator Group

Default VPN-software?

Waarom bent u de beantwoording aan een draad uit 2007?

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 19 maart 2009, 13:58
Nieuw Lid Fractie

Default VPN-software?

Oeps! Dit bericht is in de buurt van de top van pagina 1 in mijn ogen van General Software Chatten, en ik veronderstelde dat was nieuw. Dat zal me leren te betalen nauwere aandacht volgende keer.
Old 19 maart 2009, 13:59
Administrator Group

Default VPN-software?

Geen probleem, had net een paar spammers onlangs die een habbit van het opgraven van oude spullen zo moest controleren.

Carry on.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Software. mpenney Windows besturingssystemen 14 19 okt 2008 14:54
AOL 9VR Software mrdaveyk Netwerken, modems & VoIP 1 7 Dec 2007 09:47
UPS met Software panda78 Cases & Power Supplies 2 5 Dec 2007 07:32
Software CD Tinkerbell Algemene programmatuurnoot Chat 7 29 nov 2007 03:41
De juiste software? noah_johny Digital Imaging & Printers 3 De 1 augustus 2007 13:27
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.