![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle Vårt selskap (kun 6 ansatte) har en VPN oppsett (bare Microsoft Windows XP en) som lar alle de ansatte tilgang til en sentral datamaskin i vårt kontor. Den måten de to boring mannskaper er i stand til å logge og oppdatere boring data uansett hvor de er. Det har også noen flere fordeler som stopper oss via e-post. Å klippe historie kort når to personer prøver å logge deg på den første personen som er koblet er sparket av tilkoblingen. Dette kan naturligvis være veldig irriterende hvis du er i midten av noe viktig. Kan noen foreslå et program eller en metode for å stoppe dette skjer? Hvis vi trenger å installere ny programvare jeg vil være en oppfølging og holde det hele i gang. Takk på forhånd for alle svar! -Stephen. |
|
| |||
| |||
| Jeg gjetter at dere bruker en konto. Prøv å lage brukerkontoer for hver person, og få dem logge på med sin egen konto. Hvis du bruker bare én konto for alle som vil skje, og hvis du tillater anonyme tilkoblinger er det usikkert. Hvis du har separate kontoer per person deretter legge det og jeg vil foreslå andre ting. |
|
| |||
| |||
| Og hvis du bruker Terminal Services, må du faktisk logge på slutten av økten i stedet for bare å klikke på X øverst på skjermen. Ellers økten vil forbli aktive og eventuelt Windows rapporterer at du har overskredet maksimalt antall tillatte tilkoblinger. Hvis dette skjer, må du logge inn i et Console Session og logge ut den aktive ett. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvorfor er du svarer på en tråd fra 2007?
| |||
| |||
| Oops! Dette innlegget var nær toppen av side 1 i mitt syn på General Software Chat, og jeg antar den var ny. Som vil lære meg å betale nærmere oppmerksomhet neste gang. |
|
| |||
| |||
| Ikke noe problem, bare hadde noen få spammere nylig som har habbit for å grave opp gamle ting så måtte sjekke. Carry on. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Software. | mpenney | Windows-operativsystemer | 14 | 19 oktober 2008 14:54 |
| AOL 9VR Software | mrdaveyk | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 7 desember 2007 09:47 |
| Vinduer med programvare | panda78 | Bærevesker & Strømforsyning | 2 | 5 desember 2007 07:32 |
| Software CD | tinkerbell | General Software Chat | 7 | 29 nov 2007 03:41 |
| Retten programvare? | noah_johny | Digital Imaging & Skrivere | 3 | 1 august 2007 13:27 |
| Thread Tools | |
| |