99 'kan niet worden" />
![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
1) Event filter met query "SELECT * FROM __InstanceModificationEvent binnen 60 WAAR TargetInstance ISA" Win32_Processor "EN TargetInstance.LoadPercentage> 99 'kan niet worden geactiveerd in naamruimte "//./ root/CIMV2" vanwege fout 0x80041003. Evenementen kunnen niet worden geleverd door middel van dit filter totdat het probleem is verholpen.
2) Unable to initialize het beveiligingspakket Kerberos voor server-side authenticatie. Het gegevensveld bevat het foutnummer. Ik denk dat dit het gegevensveld dat geacht wordt te bevatten, het aantal lol Binaire gegevens: 0000: 00040000 00300002 00000000 C0003AA8 0008: 00000000 00000000 00000000 00000000 0010: 00000000 00000000 8009030E 3) Dit was gewoon een waarschuwing, maar twee keer gebeurd: De Winlogon kennisgeving abonnee <GPClient> was niet beschikbaar om een aanmelding evenement. Uiteraard lol mijn computer crashte weer, helaas, als het vastloopt, is er geen reden gegeven. De bovenstaande foutberichten werden ontvangen nadat ik opnieuw in de veilige modus, en daarna opnieuw opgestart na de veilige modus. In de veilige modus de eerste foutmelding was zoiets als: "De computer uitschakelen op 11:15:46 was onverwacht." Hallo? Microsoft, hell yeah it was onverwacht lol. u opgesloten op mij ........ |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
He Bubba
Probeer hier http://forums.techarena.in/vista-help/925348.htm lijkt verband te houden met WBEM.
|
|
|||
|
|||
|
Dankzij Glasgow. Ik had gevonden een ander item op dezelfde site (weet niet waarom de jouwe niet pop-up voor mij) als een op een andere site (www.techsupportforum.com), Die mij vertelde hoe het probleem op te lossen, maar niet wat het was. Je weet dat ik graag willen weten waarom lol. Uw link geeft het waarom. Bedankt.
EDIT: Waar kan ik eigenlijk leren lezen van deze codes en gebeurtenis-id's? Is dat een van de MS certificaties of is het iets anders? Oh, en ik ben nog bezig met mijn solo op malware lol. |
|
|
|||
|
|||
|
lol - Google is uw vriend Bubba ....
Zoeken op alleen de foutcode - Ik zocht naar "fout 0x80041003 '(zonder de aanhalingstekens). http://www.google.com/search?q=error% 200x80041003 Niet alleen lezen van de eerste hit, hetzij - soms moet je verder gaan door middel van een behoorlijk aantal pagina's voordat u een antwoord vinden. Altijd controleren of uw antwoord - niet alleen het eerste antwoord juist is.