99" kunde inte" />
![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| 1) Evenemang filtret med sökfrågan "SELECT * FROM __InstanceModificationEvent inom 60 VAR TargetInstance ISA" Win32_Processor "OCH TargetInstance.LoadPercentage> 99" kunde inte återaktiveras i namnrymden "//./ root/CIMV2 "på grund av fel 0x80041003. Händelser kan inte levereras via det här filtret tills problemet är borta. 2) Det går inte att initiera säkerhetspaket Kerberos för serversidan autentisering. De datafält innehåller fel nummer. Jag tror att det är datafält som ska innehålla antalet lol Binära data: 0000: 00040000 00300002 00000000 C0003AA8 0008: 00000000 00000000 00000000 00000000 0010: 00000000 00000000 8009030E 3) Den här var bara en varning, men har hänt två gånger: Den Winlogon anmälan abonnent <GPClient> var otillgängligt för att hantera en anmälan händelsen. Uppenbarligen lol min dator kraschade igen, tyvärr, när det kraschar, finns det ingen anledning ges. Ovanstående felmeddelanden inkom Efter att jag startat om i felsäkert läge och sedan startas upp igen efter felsäkert läge. I felsäkert läge första felmeddelandet var något i stil med: "Datorn avstängning vid 11:15:46 var oväntat." Hallå? Microsoft, fan YEAH det oväntade lol. du inlåst på mig ........ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej Bubba Testa här http://forums.techarena.in/vista-help/925348.htm tycks vara relaterade till WBEM.
|
| |||
| |||
| Tack Glasgowbornas. Jag hade funnit en annan post på samma plats (vet inte varför du inte dyker upp för mig) samt en på en annan webbplats (www.techsupportforum.com) Som berättade för mig hur man kan lösa problemet, men inte vad det var. Du vet att jag gärna vilja veta varför lol. Din länk ger varför. Tack. EDIT: Vart kan jag vända mig för att verkligen lära sig att läsa dessa koder och händelse-ID: s? Är det en av MS certifieringar eller är det något annat? Åh, och jag är fortfarande arbetar ensamma på min malware lol. |
|
| |||
| |||
| lol - Google är din vän Bubba .... Sökning på bara felkoden - Jag sökte på "fel 0x80041003" (utan citationstecknen). http://www.google.com/search?q=error% 200x80041003 Inte bara läsa första träffen heller - ibland måste man gå igenom ett stort antal sidor innan du hittar ett svar. Kontrollera alltid ditt svar - inte bara acceptera det första svaret som korrekt.
__________________ Iain - Defender i Haggis Medlem av ASAP:: Ledamot av UNITE |