![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg er ikke sikker på, hvad der sker, men jeg ned lastes Photoshop CS3 til at prøve, og efter at lege med billeder i et stykke tid besluttede jeg mig for at se, hvad programmet vil gøre med videos.I konstateret, at jeg havde brug for at hente Quiktime, alle, der var ok, men da jeg gik til at genstarte min skærm gik sindssygt. Jeg figuared at der var en conflick med ny video kort, at jeg installerede earlyer pågældende dag. Anyway intrying at huske, hvordan starte i fejlsikret tilstand eller anden måde mine inturnal ur eller noget forandret, og det program, jeg downloadet til at prøve i 30 dage ikke har mere tid på det. Kort sagt har jeg kun havde 30 min til at prøve programmet, er der somethig kan jeg ændre? |
|
| |||
| |||
| trykke F8 ved start vil give dig mulighed for »safemode 'eller' sidst kendte fungerende konfiguration" Når du indtaster BIOS er dit ur galt? Hvis BIOS tid holder skiftende dette sandsynligvis har at gøre med CMOS batteri |
|
| |||
| |||
| Tiden er lige nu, men da jeg fik det at starte i fejlsikret tilstand. Jeg gik ind i systemet gendanne, og det sendes til maj, og selvfølgelig var der kender gendannelsespunkt. Jeg flyttede til december og genoprettet det til, før jeg installeret Quick Time. Efter at jeg har bemærket, at tiden var wroung og nulstille det. |
|
| |||
| |||
| Du skal sandsynligvis have et kig på dette indlæg. Aldrig gør ondt at tjekke for malware. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| RealPlayer er et ballache. Er du ikke i stand til at starte op i vinduer på alle?
|
| |||
| |||
| Ja jeg var i stand til at få det til at genoprette, som jeg nævnte ovenfor, da jeg startede op i fejlsikret tilstand, jeg gik til at genoprette og det har sendt mig til maj 2007. Min første tanke var åh nej der er ved gendannelsespunkter, så er jeg klar over, at den måned var wroung og jeg flyttede til højre måned og restaureres til lige være for at installere Quick Time |
|
| |||
| |||
| For fremtidig brug skal du sandsynligvis kunne lige har synkroniseret din ur, men som evilfantasy nævnt ovenfor kan du vil tjekke for malware just in case |