![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| En ole varma, mitä tapahtuu, mutta olen alas ladattu Photoshop CS3 yrittää jälkeen leikkii kuvia jonkin aikaa päätin katsoa, mitä ohjelma tekee videos.I totesi, että minun tarvitsi ladata Quiktime, kaikki oli ok, mutta kun menin uudelleen minun näytön meni hullu. I figuared että kyseessä oli conflick uuden näyttösovittimen että olen asentanut earlyer kyseisenä päivänä. Joka tapauksessa intrying muistaa, miten käynnistyy vikasietotilassa jotenkin minun inturnal kellon tai jotain muuttunut, ja ohjelma imuroin kokeilla 30 päivää ei ole aikaa siihen. Lyhyesti I oli vain 30 min kokeilla ohjelmaa, onko somethig voin muuttaa? |
|
| |||
| |||
| salakuuntelevat F8 käynnistyksen antaa sinulle vaihtoehto "SafeMode" tai "Last Known Good Configuration" Kun kirjoitat BIOS on kello väärässä? Jos Bios aikaa pitää muuttaa tätä todennäköisimmin on tekemistä CMOS akku |
|
| |||
| |||
| Aika on juuri nyt, mutta kun sain sen käynnistyy vikasietotilassa. Menin järjestelmän palauttaminen ja se lähetettiin toukokuussa, ja tietenkin oli tietää palautuspistettä. Muutin joulukuussa ja palauttaa sen ennen kuin olen asentanut Quick Time. Sen jälkeen olen huomannut, että aika oli wroung ja palauta se. |
|
| |||
| |||
| Sinun tulee todennäköisesti tarkasteltava tähän virkaan. Älä koskaan sattuu tarkistaa haittaohjelmia. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| RealPlayer on ballache. Oletko ei voinut käynnistää ikkunoita ollenkaan?
|
| |||
| |||
| Kyllä minulla oli mahdollisuus saada se palauttaa, kuten sanoin, ennen kun sain aloittanut vikasietotilassa menin palauttamaan ja se lähetti minut toukokuuta 2007. Ensimmäinen ajatus oli oh no ei tiedä palautuspisteet, sitten tajusin, että kuukausi oli wroung ja muutin oikea kuukausi ja palautetaan vain asentaa Quick Time |
|
| |||
| |||
| Myöhempää käyttöä varten luultavasti olisi voinut vain synkronoitu sinun kellon, mutta evilfantasy edellä mainittiin voit tarkistaa haittaohjelmien vain siinä tapauksessa, |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| 1TB ulkoinen kiintolevy - Flashing Lights - Bad asioita on tapahtunut | Paul4763 | Drives & Removable Media | 6 | 28 lokakuu 2009 12:55 |
| Jos tämä ei koskaan tapahtunut Olet luultavasti Won't Believe Tämä | Buchanan | Rautatavaran Chat | 14 | 31. toukokuuta 2009 13:21 |
| Kukaan tiedä, mitä olisi voinut tapahtua myös meidän WC? | Jimmy Hat | Off Topic Discussion | 10 | 7. Huhtikuu 2008 12:00 |
| Mitä tapahtui | Gazmondo | Yhteisön News & Chat | 6 | 10th Feb 2008 18:52 |
| Thread Tools | |
| |