vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Mitä tapahtui

Reply

Thread Tools
Old 29 joulukuu 2007, 20:02
Uusi Jäsen

Default Mitä tapahtui

En ole varma, mitä tapahtuu, mutta olen alas ladattu Photoshop CS3 yrittää jälkeen leikkii kuvia jonkin aikaa päätin katsoa, mitä ohjelma tekee videos.I totesi, että minun tarvitsi ladata Quiktime, kaikki oli ok, mutta kun menin uudelleen minun näytön meni hullu. I figuared että kyseessä oli conflick uuden näyttösovittimen että olen asentanut earlyer kyseisenä päivänä. Joka tapauksessa intrying muistaa, miten käynnistyy vikasietotilassa jotenkin minun inturnal kellon tai jotain muuttunut, ja ohjelma imuroin kokeilla 30 päivää ei ole aikaa siihen. Lyhyesti I oli vain 30 min kokeilla ohjelmaa, onko somethig voin muuttaa?
Old 29 joulukuu 2007, 21:58
Jäsen

Default Mitä tapahtui

salakuuntelevat F8 käynnistyksen antaa sinulle vaihtoehto "SafeMode" tai "Last Known Good Configuration"

Kun kirjoitat BIOS on kello väärässä? Jos Bios aikaa pitää muuttaa tätä todennäköisimmin on tekemistä CMOS akku
Old 30 joulukuu 2007, 00:27
Uusi Jäsen

Default Mitä tapahtui

Aika on juuri nyt, mutta kun sain sen käynnistyy vikasietotilassa. Menin järjestelmän palauttaminen ja se lähetettiin toukokuussa, ja tietenkin oli tietää palautuspistettä. Muutin joulukuussa ja palauttaa sen ennen kuin olen asentanut Quick Time. Sen jälkeen olen huomannut, että aika oli wroung ja palauta se.
Old 30 joulukuu 2007, 00:31
Moderator Group

Default Mitä tapahtui

Sinun tulee todennäköisesti tarkasteltava tähän virkaan. Älä koskaan sattuu tarkistaa haittaohjelmia.

Old 30 joulukuu 2007, 00:55
Rahoittajien ryhmän

Default Mitä tapahtui

RealPlayer on ballache. Oletko ei voinut käynnistää ikkunoita ollenkaan?

-Kanoakavirus

My System: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Emolevy:
Asus P5K Premium
RAM-muisti:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Äänikortti:
Xfi Extremegamer
Kiintolevy (t):
3.35TB ext varastointi. 2TB int varastointi
Optinen asema (t):
LG GGC H20L
Asia / PSU:
Enermax 720w
Jäähdytys:
AC7
Network / Internet:
Monitor (t):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32p
Old 30 joulukuu 2007, 11:38
Uusi Jäsen

Default Mitä tapahtui

Kyllä minulla oli mahdollisuus saada se palauttaa, kuten sanoin, ennen kun sain aloittanut vikasietotilassa menin palauttamaan ja se lähetti minut toukokuuta 2007. Ensimmäinen ajatus oli oh no ei tiedä palautuspisteet, sitten tajusin, että kuukausi oli wroung ja muutin oikea kuukausi ja palautetaan vain asentaa Quick Time
Old 30 joulukuu 2007, 17:29
Jäsen

Default Mitä tapahtui

Myöhempää käyttöä varten luultavasti olisi voinut vain synkronoitu sinun kellon, mutta evilfantasy edellä mainittiin voit tarkistaa haittaohjelmien vain siinä tapauksessa,
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
1TB ulkoinen kiintolevy - Flashing Lights - Bad asioita on tapahtunut Paul4763 Drives & Removable Media 6 28 lokakuu 2009 12:55
Jos tämä ei koskaan tapahtunut Olet luultavasti Won't Believe Tämä Buchanan Rautatavaran Chat 14 31. toukokuuta 2009 13:21
Kukaan tiedä, mitä olisi voinut tapahtua myös meidän WC? Jimmy Hat Off Topic Discussion 10 7. Huhtikuu 2008 12:00
Mitä tapahtui Gazmondo Yhteisön News & Chat 6 10th Feb 2008 18:52
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.