![]() |
|
| |||
| |||
| Ik weet niet zeker wat gebeuren, maar ik beneden geladen Photoshop CS3 te proberen en na te spelen met foto's voor een tijdje besloot ik om te zien wat het programma zou doen met videos.I gevonden die ik nodig had om te downloaden Quiktime, dat alles was ok, maar toen ging ik opnieuw op te starten mijn scherm ging gek. Ik figuared dat er sprake was van een conflick met nieuwe videokaart die ik geïnstalleerd earlyer die dag. Anyway intrying te onthouden hoe opstarten in de veilige modus of andere manier mijn inturnal klok of iets veranderd, en ik het programma gedownload om te proberen voor 30 dagen niet meer tijd op. Kortom ik had slechts 30 minuten uit te proberen het programma, is er somethig kan ik veranderen? |
|
| |||
| |||
| F8 te tikken bij het opstarten krijgt u de optie voor 'safemode' of 'laatst bekende juiste configuratie' Wanneer u het BIOS is je klok verkeerd? Als het BIOS de tijd blijft het veranderen van deze zeer waarschijnlijk te maken heeft met de CMOS-batterij |
|
| |||
| |||
| De tijd is nu maar als ik heb hem op te starten in de veilige modus. Ik ging in systeem te herstellen en het naar mei, en natuurlijk was er weet herstelpunt. Ik verhuisde naar december en gerestaureerd om voordat ik geïnstalleerd Quick Time. Daarna heb ik gemerkt dat het tijd werd wroung en resetten. |
|
| |||
| |||
| U moet waarschijnlijk een kijkje op dit bericht. Nooit geen kwaad om te controleren op malware. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Realplayer is een ballache. Bent u niet in staat op te starten in Windows op alle?
|
| |||
| |||
| Ja, ik was in staat om het te herstellen, zoals ik hierboven al zei toen ik begon in de veilige modus Ik ging te herstellen en hij stuurde me naar mei 2007. Mijn eerste gedachte was oh nee er is weten herstelpunten, dan besefte ik dat de maand was wroung en ik verplaatst naar de juiste maand en gerestaureerd tot net voor het installeren van Quick Time |
|
| |||
| |||
| Voor toekomstig gebruik je waarschijnlijk had kunnen alleen gesynchroniseerd uw klok, maar als evilfantasy bovenstaande kunt u controleren op malware alleen in geval |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| 1TB External HDD - Flashing Lights - Bad Things Have Happened | Paul4763 | Drives & Removable Media | 6 | 28 oktober 2009 12:55 |
| Als dit nooit gebeurd aan U zal je waarschijnlijk niet dat dit | Buchanan | Algemeen Hardware Chat | 14 | 31 mei 2009 13:21 |
| Iedereen weet wat er gebeurd zou kunnen hebben op onze toilet? | Jimmy Hat | Off Topic Discussie | 10 | De 7 april 2008 12:00 |
| Wat is er gebeurd | Gazmondo | Gemeenschap Nieuws & Chat | 6 | 10 feb 2008 18:52 |
| Thread Tools | |
| |