mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Hva skjedde

Reply

Thread Tools
Old 29 Dec 2007, 20:02
New Member Group

Default Hva skjedde

Jeg er ikke sikker på hva som skjer, men jeg ned lastet Photoshop CS3 til å prøve og etter å spille med bilder på en stund bestemte jeg meg for å se hva programmet ville gjøre med videos.I funnet ut at jeg trengte å laste ned Quiktime, alle som var ok, men da jeg gikk for å starte min skjerm ble gal. Jeg figuared at det var en conflick med nye skjermkort som jeg installerte earlyer den dagen. Allikevel intrying å huske hvordan starte i sikkermodus annen min inturnal klokke eller noe endret, og programmet jeg lastet ned for å prøve i 30 dager har ikke mer tid på det. Kort jeg bare hadde 30 min å prøve ut programmet, er det somethig jeg kan endres?
Old 29 Dec 2007, 21:58
Medlem Group

Default Hva skjedde

å trykke F8 ved oppstart, vil gi deg muligheten for "safemode" eller "Siste fungerende konfigurasjon"

Når du angir BIOS er klokken galt? Hvis BIOSen tid holder endre dette sannsynligvis har å gjøre med CMOS-batteriet
Old 30nde Dec 2007, 00:27
New Member Group

Default Hva skjedde

Tiden er nå, men når jeg fikk det til å starte i sikkermodus. Jeg gikk inn systemgjenopprettingspunkt og sendt til mai, og selvfølgelig var det vet gjenopprettingspunkt. Jeg flyttet til desember og restaurert det til før jeg installerte Quick Time. Etter at jeg la merke til at tiden var wroung og tilbakestille det.
Old 30nde Dec 2007, 00:31
Moderator Group

Default Hva skjedde

Du bør nok ta en titt på dette innlegget. Aldri vondt å se etter malware.

Old 30 desember 2007, 00:55
Donor Group

Default Hva skjedde

RealPlayer er et ballache. Er du ikke klarer å starte opp i vinduene i det hele tatt?

-Kanoakavirus

Min System: Zoomy

Prosessor (er):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Hovedkort:
Asus P5K Premium
RAM-minne:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Lydkort:
Xfi Extremegamer
Harddisk (er):
3.35TB ext lagring. 2TB int lagring
Optisk stasjon (er):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Cooling:
AC7
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 30 desember 2007, 11:38
New Member Group

Default Hva skjedde

Ja jeg var i stand til å få det til å gjenopprette, som jeg sa over når jeg har startet i sikkermodus jeg gikk for å gjenopprette og sendt meg til mai 2007. Min første tanke var Å nei det vet gjenopprettingspunktene, så jeg at måneden var wroung og jeg flyttet til høyre måned og restaurert for å være for å installere Quick Time
Old 30nde Dec 2007, 17:29
Medlem Group

Default Hva skjedde

For fremtidig referanse du sannsynligvis kunne ha bare synkroniseres din klokke, men som evilfantasy sa ovenfor kan det være lurt å sjekke for malware er bare i tilfelle
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
1 TB ekstern HDD - Flashing Lights - Bad ting har skjedd Paul4763 Drivere og flyttbare medier 6 28 oktober 2009 12:55
Hvis dette aldri hendt deg du sannsynligvis ikke tro at dette Buchanan General Hardware Chat 14 31 mai 2009 13:21
Noen som vet hva kan ha skjedd for våre toalett? Jimmy Hat Av Emne Diskusjon 10 7 april 2008 12:00
Hva har skjedd Gazmondo Community News & Chat 6 10 februar 2008 18:52
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.