![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg er ikke sikker på hva som skjer, men jeg ned lastet Photoshop CS3 til å prøve og etter å spille med bilder på en stund bestemte jeg meg for å se hva programmet ville gjøre med videos.I funnet ut at jeg trengte å laste ned Quiktime, alle som var ok, men da jeg gikk for å starte min skjerm ble gal. Jeg figuared at det var en conflick med nye skjermkort som jeg installerte earlyer den dagen. Allikevel intrying å huske hvordan starte i sikkermodus annen min inturnal klokke eller noe endret, og programmet jeg lastet ned for å prøve i 30 dager har ikke mer tid på det. Kort jeg bare hadde 30 min å prøve ut programmet, er det somethig jeg kan endres? |
|
| |||
| |||
| å trykke F8 ved oppstart, vil gi deg muligheten for "safemode" eller "Siste fungerende konfigurasjon" Når du angir BIOS er klokken galt? Hvis BIOSen tid holder endre dette sannsynligvis har å gjøre med CMOS-batteriet |
|
| |||
| |||
| Tiden er nå, men når jeg fikk det til å starte i sikkermodus. Jeg gikk inn systemgjenopprettingspunkt og sendt til mai, og selvfølgelig var det vet gjenopprettingspunkt. Jeg flyttet til desember og restaurert det til før jeg installerte Quick Time. Etter at jeg la merke til at tiden var wroung og tilbakestille det. |
|
| |||
| |||
| Du bør nok ta en titt på dette innlegget. Aldri vondt å se etter malware. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| RealPlayer er et ballache. Er du ikke klarer å starte opp i vinduene i det hele tatt?
|
| |||
| |||
| Ja jeg var i stand til å få det til å gjenopprette, som jeg sa over når jeg har startet i sikkermodus jeg gikk for å gjenopprette og sendt meg til mai 2007. Min første tanke var Å nei det vet gjenopprettingspunktene, så jeg at måneden var wroung og jeg flyttet til høyre måned og restaurert for å være for å installere Quick Time |
|
| |||
| |||
| For fremtidig referanse du sannsynligvis kunne ha bare synkroniseres din klokke, men som evilfantasy sa ovenfor kan det være lurt å sjekke for malware er bare i tilfelle |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| 1 TB ekstern HDD - Flashing Lights - Bad ting har skjedd | Paul4763 | Drivere og flyttbare medier | 6 | 28 oktober 2009 12:55 |
| Hvis dette aldri hendt deg du sannsynligvis ikke tro at dette | Buchanan | General Hardware Chat | 14 | 31 mai 2009 13:21 |
| Noen som vet hva kan ha skjedd for våre toalett? | Jimmy Hat | Av Emne Diskusjon | 10 | 7 april 2008 12:00 |
| Hva har skjedd | Gazmondo | Community News & Chat | 6 | 10 februar 2008 18:52 |
| Thread Tools | |
| |