![]() |
|
| |||
| |||
| Jag är inte säker på vad som händer, men jag ner lastas Photoshop CS3 att prova och efter lek med bilder på ett tag bestämde jag mig för att se vad programmet skulle göra med videos.I fann att jag behövde ladda ner Quiktime, alla som var ok men när jag gick för att starta min skärm blev galen. Jag figuared att det fanns en conflick med nya grafikkort som jag installerade earlyer den dagen. Hursomhelst intrying att minnas hur starta i felsäkert läge på något sätt min inturnal klocka eller något förändrats, och det program jag laddat ner för att prova i 30 dagar inte har något mer tid på det. Kort sagt jag bara hade 30 min att prova programmet, finns det somethig jag kan ändra? |
|
| |||
| |||
| att trycka på F8 vid start ger dig möjlighet för "safemode" eller "senast fungerande konfiguration" När du anger BIOS är din klocka fel? Om BIOS Temne håller förändra detta med största sannolikhet har att göra med CMOS-batteriet |
|
| |||
| |||
| Tiden är mogen nu, men när jag fick den att starta i felsäkert läge. Jag gick in i system restaurera och det skickas till maj, och naturligtvis fanns det vet återställningspunkt. Jag flyttade till december och återställs den till innan jag installerat Quick Time. Efter att jag lagt märke till att tiden var wroung och återställa det. |
|
| |||
| |||
| Du bör nog ta en titt på det här inlägget. Skadar aldrig att leta efter malware. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Realplayer är en ballache. Är du inte kan starta upp windows alls?
|
| |||
| |||
| Ja jag kunde få det att återställa, som sagt ovan, när jag har startat i felsäkert läge gick jag för att återställa och skickade mig till maj 2007. Min första tanke var ånej det vet återställningspunkter, sedan insåg jag att månaden var wroung och jag flyttade till rätt månad och återställas till bara för att installera Quick Time |
|
| |||
| |||
| För framtida referens du förmodligen skulle kunna ha bara synkroniseras klockan, men som evilfantasy nämnda ovan kan du kontrollera om sabotageprogram säkerhets skull |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| 1TB Extern HDD - Flashing Lights - Bad Things Have Happened | Paul4763 | Drives & Removable Media | 6 | 28 oktober 2009 12:55 |
| Om detta aldrig har hänt med dig du förmodligen inte tror att detta | Buchanan | General Hardware Chat | 14 | 31 maj 2009 13:21 |
| Någon som vet vad som kunde ha hänt med vår toalett? | Jimmy Hat | Off Topic Discussion | 10 | 7 april 2008 12:00 |
| Vad hände | Gazmondo | Gemenskapen Nyheter & Chat | 6 | 10 februari 2008 18:52 |
| Thread Tools | |
| |