![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on jotain, joka avasi vetoketjut oletusarvoisesti, mutta sitten Latasin imageburn. Imageburn tehnyt itse oletusarvoisesti kaikenlaisia asioita, se ei voi avata, ja nyt en löydä ohjelmaa avata vetoketjut. I'm using Vista64. Joku sai idean minulle? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| WinRAR.
| |||
| |||
| Thanks Dave. LOL 30 sekunnin kuluttua lähettämisestä tätä säiettä (kun ties kuinka kauan hakua ennen tein tätä säiettä) löysin sen. Jos haluat poistaa tämän säikeen säästää kaistanleveyttä, en aio valittaa. Kiitos jälleen. |
|
| |||
| |||
| It's cool, voisi auttaa joku tulevaisuudessa. |
|
| |||
| |||
| IZArc on saada paljon mainitaan tapahtumat kiinnostuneille. http://www.izarc.org/ Quote:
|
|
| |||
| |||
| WinZip toimii hyvin |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 7-Zip on myös hyvä valinta ja avoimen lähdekoodin. http://www.7-zip.org/ Se ei tue niin monia formaatteja IZArc kuitenkin.
|
| |||
| |||
| Käytän 7-Zip, mutta jos olen koskaan joutunut mitään, se ei ole avoin, yritän IZArc. |
|
| |||
| |||
| Quote: |
|
| |||
| |||
| No ensimmäinen pois ketään, joka tykkää Worf on viileä minulle lol ja toinen pois ......... 7zip minä aina käyttää ja ladata kun olen tehnyt tätä säiettä. Olen on kuitenkin antaa IZArc kokeilla koska serverdudes "ehdotuksia", kuten Carbons KOSKAAN ole ohjaa minua väärin. (Phil Thomas samoin kuin jotkut muut). Valitettavasti sivusto ei anna heille rep aina ne auttavat minua lol. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Microsoft Access 2007 Cant avaa jokin tiedosto | sulemanzubidi | Office Suites & Applications | 0 | 15 lokakuu 2009 02:05 |
| How to Write Autorun.inf Avaa tiedosto. Bat? | 4D (Fordy (Ford) Ollie | General Software Chat | 0 | 7 syyskuu 2009 14:33 |
| Miten avata. PUB tiedosto Open Office? | sagheer | Office Suites & Applications | 1 | 6. Jun 2009 06:04 |
| Autorun komentosarjan avata setup.exe tiedosto levylle | Black Magic | General Software Chat | 1 | 3. Maaliskuu 2009 18:37 |
| Windows jäädyttämistä koskevan tiedoston avaa / sulje - help | cyberspacegenie | Windows-käyttöjärjestelmät | 17 | 24th Aug 2007 05:22 |
| Thread Tools | |
| |