![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg hadde noe som åpnet glidelåser som standard, men da jeg lastet ned imageburn. Imageburn gjort seg standard for alle slags ting den ikke kan åpne og nå kan jeg ikke finner meg for å åpne glidelåser. Jeg bruker vista64. Alle som har en idé for meg? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| WinRAR.
| |||
| |||
| Takk Dave. LOL 30 sekunder etter postering denne tråden (etter hvem vet hvor lenge søker FØR jeg gjorde denne tråden) jeg fant den. Hvis du vil slette denne tråden for å spare båndbredde, vil jeg ikke klage. Takk igjen. |
|
| |||
| |||
| Det er kult, kanskje hjelpe noen i framtiden. |
|
| |||
| |||
| IZArc har fått mange omtaler i det siste for alle interesserte. http://www.izarc.org/ Sitat:
|
|
| |||
| |||
| winzip fungerer godt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 7-Zip er også et godt valg og åpen kildekode. http://www.7-zip.org/ Det støtter ikke så mange formater en IZArc skjønt.
|
| |||
| |||
| Jeg bruker 7-Zip, men hvis jeg noensinne har kjørt inn i noe den vil ikke åpne så jeg vil prøve IZArc. |
|
| |||
| |||
| Sitat: |
|
| |||
| |||
| Vel første av alle som liker Worf er kult med meg lol og andre off ......... 7zip er hva jeg alltid brukt og ned når jeg laget denne tråden. Jeg vil imidlertid gi IZArc en prøve siden serverdudes "forslag" som karbonatomer har ALDRI styrte misforstå. (phil thomas samt noen andre også). Dessverre området vil ikke la meg gi dem rep alt de hjelpe meg lol. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Microsoft Access 2007 Cant Åpne alle filer | sulemanzubidi | Office Suites & Applications | 0 | 15 oktober 2009 02:05 |
| Hvordan skrive autorun.inf arkiv å åpne en. Bat? | 4D (Fordy (Ford) Ollie | General Software Chat | 0 | 7 september 2009 14:33 |
| Hvordan åpne en. PUB fil i Open Office? | sagheer | Office Suites & Applications | 1 | 6 juni 2009 06:04 |
| Autorun script for å åpne setup.exe fil fra en diskett | Black Magic | General Software Chat | 1 | 3 mars 2009 18:37 |
| Windows fryser på filen åpne / lukke - hjelp | cyberspacegenie | Windows-operativsystemer | 17 | 24 august 2007 05:22 |
| Thread Tools | |
| |