![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg er interesseret i at gøre et arkiv af billeder med skriftlige sætninger på engelsk og spansk. Mit barnebarn har fået meget interesseret i den spanske og hans forældre kan ikke læse spansk. Jeg vil gerne give ham en samling af billeder fra en bog, han har, med engelsk og spansk sætninger, fast, så han kan klikke på de enkelte ord for at høre dem udtalte, eller på en anden knap for at høre hele sætning udtalt. Jeg vil give lydklip. Det er grænsefladen struktur, der har mig forundret. Jeg gjorde min programmering i før-vinduer æra, men jeg har gjort lidt ved hjælp af VBA, Visual Basic, der følger med Excel. Any suggestions? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej
Nem at gøre et billede i et klikbart knappen i Excel. Være bevidste om, at Excel kan ikke indbygget afspille lyde - der er dog kode til rådighed for at gøre dette ske. I'm guessing at dette kan være muligt i ting som Word eller PowerPoint, men jeg kender ikke nogen koder for disse apps. Hvilken version af Excel vil du bruge? Mit system: Det er alle mine ...
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Jeg har brug for hjælp - Min Tastatur-knapperne er rodet sammen | Iron_Aden | Windows-operativsystemer | 9 | 12 September 2009 02:36 |
| Hvilken software kan hjælpe mig gøre et spil bord? | stevennkira | General Software Chat | 0 | 17th May 2009 16:12 |
| IE7 i XP. alle knapper og værktøjslinjer mangler | chang | Webbrowsere & FTP Klienter | 0 | 7 juni 2009 00:03 |
| Toshiba Satellite medier knapper | sxoxuxnxdx | Laptops, Mobiles & PDA'er | 2 | 7 januar 2008 19:35 |
| Problem med min pileknapperne - nødsituation | augusterodin | Laptops, Mobiles & PDA'er | 4 | 19. sep 2007 05:37 |
| Thread Tools | |
| |