![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen kiinnostunut tekemään tiedoston Kuvia kirjallisia sanontoja Englanti ja Espanja. Oma pojanpoika on mennyt hyvin kiinnostunut Espanja ja hänen vanhempiaan ei voi lukea Espanja. Haluaisin antaa hänelle kokoelma kuvia kirjan hän on, että Englanti ja Espanja lauseita, kiinteät, jotta hän voi napsauta yksittäisistä sanoista kuulla ne lausutaan, tai toisen painikkeen kuulla koko lause lausutaan. Haluan antaa äänitteitä. It's the interface rakenne, joka on minua kummastuttaa. Tein ohjelmasuunnittelun ennen ikkunat aikakausi, mutta olen tehnyt jonkin verran käyttämällä VBA, Visual Basic, joka tulee Excel. Mitään ehdotuksia? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei
Helppo tehdä kuvan osaksi napsautettavan painiketta Excelissä. Hyvä tietää kuitenkin, että Excel ei voi natiivisti toistaa äänet - on kuitenkin koodi saatavilla tehdä tämän tapahtua. En vierasta, että tämä voisi olla mahdollista asioita, kuten esimerkiksi Word-tai Powerpoint mutta en tiedä mitään koodaavia nämä apps. Mitä versiota Excel haluaisit käyttää? My System: It's all kaivoksen ...
|