mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Algemene programmatuurnoot Chat

Register

Welke software kunnen foto's met knoppen?

Reply

Thread Tools
Old 21 november 2008, 09:38
Nieuw Lid Fractie

Ik ben geïnteresseerd in het maken van een bestand van foto's met zinnen geschreven in het Engels en Spaans. Mijn kleinzoon heeft gekregen zeer geïnteresseerd in het Spaans en zijn ouders niet kan lezen Spaans. Ik wil hem met een verzameling van foto's uit een boek dat hij heeft, met Engels en Spaans zinnen, vast, zodat hij kan klikken op afzonderlijke woorden te horen dat ze uitgesproken, of op een andere knop om te horen de hele zin uitgesproken. Ik zou de geluidsfragmenten. Het is de interface structuur die heeft me verbaasd. Ik heb mijn programmering in het pre-Windows-tijdperk, maar ik heb gedaan een beetje met behulp van VBA, Visual Basic, dat wordt geleverd met Excel.

Eventuele suggesties?
Old 21 november 2008, 13:45
Malware Groep

Hoi

Makkelijk te maken van een foto in een klikbare knop in Excel. Wees bewust echter dat Excel niet kan native spelen geluiden - er is echter code beschikbaar te maken van dit gebeuren. I'm guessing dat dit mogelijk zou zijn in zaken als Word of Powerpoint, maar ik weet niet coderen voor deze applicaties. Welke versie van Excel zou u gebruiken?

Mijn Systeem: Het is allemaal van mij ...

Processor (s):
C2D E6750 2,66
Moederbord:
Gigabyte P35C-DS3R
RAM Geheugen:
2 x 1Gb Corsair DDR2 XMS2 PC26400
Graphics Card (s):
GeForce 8600GT
Sound Card:
Creative X-Fi
Hard Drive (s):
Maxtor 320GB
Optische Drive (s):
Pioneer DVD-RW
Case / PSU:
Antec 900 / Antec TruPower Trio 650
Koeling:
Diverse Antec + Zalman 92mm
Netwerk / Internet:
ASUS Router / VirginMedia
Monitor (s):
LGL226WQ 22 "Widescreen
Operating System (s):
XP Pro SP3
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.