mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Hvilken programvare kan lage bilder med knappene?

Reply

Thread Tools
Old 21. Nov 2008, 09:38
New Member Group

Default Hvilken programvare kan lage bilder med knappene?

Jeg er interessert i å lage en fil med bilder med skriftlig uttrykk på engelsk og spansk. Mine barnebarn har fått svært interessert i spansk og hans foreldre ikke kan lese spansk. Jeg vil gjerne gi ham med en samling av bilder fra en bok han har, med engelsk og spansk setninger, fast slik at han kan klikke på enkelte ord å høre dem uttales, eller på en annen knapp for å høre hele setninger uttalt. Jeg vil gi lydklipp. Det er grensesnittet struktur som har meg rådvill. Jeg gjorde mitt programmering i pre-vinduer tiden, men jeg har gjort litt hjelp VBA, Visual Basic som følger med Excel.

Noen forslag?
Old 21. Nov 2008, 13:45
Malware Group

Default Hvilken programvare kan lage bilder med knappene?

Hei

Lett å lage et bilde til en klikkbar knapp i Excel. Vær oppmerksom om at Excel kan ikke innebygd spille lyd - det er imidlertid koden tilgjengelig for å gjøre dette mulig. Jeg gjetter at dette kan være mulig i saker som i Word eller Powerpoint men jeg vet ikke noe koding for de Apps. Hvilken versjon av Excel vil du bruke?

Min System: It's all mine ...

Prosessor (er):
C2D E6750 2,66
Hovedkort:
Gigabyte P35C-DS3R
RAM-minne:
2 x 1 GB Corsair DDR2 XMS2 PC26400
Graphics Card (s):
GeForce 8600GT
Lydkort:
Creative X-Fi
Harddisk (er):
Maxtor 320Gb
Optisk stasjon (er):
Pioneer DVD-RW
Case / PSU:
Antec 900 / Antec TruPower Trio 650
Cooling:
Various Antec + Zalman 92mm
Nettverk / Internett:
ASUS Router / VirginMedia
Skjerm (er):
LGL226WQ 22 "Widescreen
Operating System (s):
XP Pro SP3
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.