![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ok, joten minun oli ystävä, joka antoi minulle kopion Microsoft Office 2007 perimmäinen kokeilla, se oli ladattu exe. Olen asentanut sen ja se toimi, mutta nyt koeaika on loppunut. Siksi olen yrittänyt mennä Uninstaller ja ottaa se pois. Heres jos asiat menevät alas mäkeä The Uninstaller menee "Kerää Setup data ..." ect. Sitten se sanoo: "Asennusta ei voi jatkaa, koska tarvitaan tiedosto on joko viallinen, tai ei ole saatavilla. Suorita asennusohjelma alkuperäinen levy tai ladata sijainti." Ok sanoo I. Siirry se vain uudelleen. Alright, poista ... "Asennus ei voi jatkua, koska vaadittava tiedosto on joko viallinen, tai ei ole saatavilla. Suorita asennusohjelma alkuperäinen levy tai ladata location.". OK. Nyt ajattelin, että mabey jos i ladata sen Microsoft sivuston voisin päästä siitä eroon. Se oli kokeilu ladata Office 2007 Pro. Olen asentanut sen ja alhainen ja katso! Poista ... "Asennus ei voi jatkua, koska vaadittava tiedosto on joko viallinen, tai ei ole saatavilla. Suorita asennusohjelma alkuperäinen levy tai ladata sijainti." Nyt im menetetään. Olen yrittänyt lukuisia aikaa, jotta saan sen toimimaan. Mutta se doesnt. Joten kaksi kysymystä: 1) Miten veriset helvettiä minulle tätä kamaa OFF minun tietokone ja 2) Jos ei ole mitään keinoa poistaa sitä, miten i mennä poistamaan se käsin? Kun tiedostojen poistaminen, ja menemme Regedit ja poistamalla kamaa. Thanks in Advance !!!!! HUOM Olen CCleaner jos se auttaa ollenkaan. (kun poistamalla tiedostoja, se vain pitää huono rekisterien ja poistaa ne?) |
|
| |||
| |||
| Kokeile Revo Uninstaller http://www.revouninstaller.com/ Se yrittää ensin pop up normaalin asennuksen poisto-ohjelman, se etsii jäänne tiedostot ja rekisteriavaimet. Koska uninstall ei toimi, voit yrittää saada Revo poistaa kaikkien Office-tiedostojen ja rekisterin. Olen ollut tämän ongelman ennen, ja Revo juuri poistanut kaiken siihen. Oli 1000 + kuvaa, koska uninstalled ei toimi.
__________________ HI:) |