![]() |
|
| |||
| |||
| Ok, dus ik had een vriend die gaf me een kopie van Microsoft Office 2007 uiteindelijk uit te proberen, was het de gedownloade exe. Ik geïnstalleerd en het werkte, maar nu de proefperiode is op. Dus ik heb geprobeerd in te gaan uninstaller en het nemen van het uit. Heres waar de dingen gaan heuvel De uninstaller gaat naar "Het verzamelen van gegevens Setup ..." ect. Dan zegt 'Setup kan niet doorgaan omdat een vereist bestand is beschadigd of niet beschikbaar is. Voer Setup uit originele bron schijf of download locatie. " Ok zegt I. Ga naar het gewoon opnieuw. Oke, verwijderen ... 'Setup kan niet doorgaan omdat een vereist bestand is beschadigd of niet beschikbaar is. Voer Setup uit originele bron schijf of download locatie. ". OK. Nu dacht ik dat mabey als ik gedownload van de Microsoft-site kon ik gooi het. Het was een trial downloaden van Office 2007 Pro. Installeerde ik het, en lage en ziet! Deïnstalleren ... 'Setup kan niet doorgaan omdat een vereist bestand is beschadigd of niet beschikbaar is. Voer Setup uit originele bron schijf of download locatie. " Dus nu im verloren. Ik heb geprobeerd veel tijd om te werken. Maar het doesnt. Dus twee vragen: 1) Hoe in de bloedige hel krijg ik dit spul uit mijn computer en 2) Als er geen enkele manier te verwijderen, hoe zou ik hier over het verwijderen van het met de hand? Met het verwijderen van bestanden, en gaan in Regedit en verwijderen stuff. Thanks in advance !!!!! NB Ik heb CCleaner als dat helpt bij iedereen. (na het verwijderen van de bestanden, alleen vindt het slecht registers en verwijdert ze?) |
|
| |||
| |||
| Probeer Revo Uninstaller http://www.revouninstaller.com/ Het eerste pop-up probeert de normale verwijderen voor het programma, dan is het zoeken naar resterende bestanden en registersleutels. Omdat het verwijderen niet werkt, zou je kunnen proberen te krijgen Revo te verwijderen alle Office-bestanden en register. Ik heb een probleem als dit voor, en Revo gewoon geschrapt alles verbonden. Er waren 1000 + bestanden, omdat het verwijderde niet werken.
__________________ HI:) |