mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Hvorfor pokker skrånende Office 07 avinstallere.

Reply

Thread Tools
Old 19nde Nov 2008, 21:39
Medlem Group

Default Hvorfor pokker skrånende Office 07 avinstallere.

Ok, jeg hadde en venn som ga meg en kopi av Microsoft Office 2007 endelig å prøve ut, det var den nedlastede exe.

Jeg installerte det, og det fungerte, men nå prøveperioden har kjørt ut. Så jeg prøvde å gå i avinstallasjonsverktøyet og ta det ut. Heres hvor ting går nedover bakke

Den avinstallasjonsverktøyet går til "Innhenting Setup data ..." ect. Så det står "Installasjonsprogrammet kan ikke fortsette fordi en nødvendig fil er enten skadet eller ikke tilgjengelig. Kjøre installasjonsprogrammet fra originalen disk eller nedlasting sted." Ok sier I. Gå til det, bare installerer. Alright, avinstallerer ...
"Installasjonsprogrammet kan ikke fortsette fordi en nødvendig fil er enten skadet eller ikke tilgjengelig. Kjøre installasjonsprogrammet fra originalen disk eller nedlasting sted.".

OK. Nå tenkte jeg at mabey hvis jeg lastet den ned fra Microsofts nettsted jeg kunne bli kvitt den. Det var en prøveordning nedlasting av Office 2007 Pro. Jeg installerte det, og lave og skue!
Avinstaller ... "Installasjonsprogrammet kan ikke fortsette fordi en nødvendig fil er enten skadet eller ikke tilgjengelig. Kjøre installasjonsprogrammet fra originalen disk eller nedlasting sted."

Så nå im tapt. Jeg har prøvd mange tid til å få det til å fungere. Men det ikke.

Så to spørsmål:
1) Hvor i blodig helvete får jeg dette OFF min datamaskin
og
2) Hvis det ikke er noen måte å avinstallere det, hvordan ville jeg gå om å fjerne den ved hånden? Med å slette filer, og går inn i Regedit og slette ting.

Takk på forhånd !!!!!

MERK Jeg har CCleaner om det hjelper i det hele tatt. (etter sletting av filer, det bare finner dårlig registre og sletter dem?)
Old 19nde Nov 2008, 22:06
Donor Group

Default Hvorfor pokker skrånende Office 07 avinstallere.

Prøv Revo Uninstaller
http://www.revouninstaller.com/
Den første forsøker å komme opp vanlig avinstallering for programmet, så søker etter leftover filer og registernøkler. Siden avinstallerer ikke fungerer, kan du prøve og få Revo å slette alle Office-filer og registeret. Jeg har hatt et problem som dette før, og Revo nettopp slettet alt tilknyttet. Det var 1000 + filer, fordi avinstalleres ikke virket.

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Hvor å Ikke installerbar Noen Office Update? dhawalmkt Office Suites & Applications 2 21 september 2009 20:19
Er åpent kontor kompatible med Microsoft Office pinkypossum001 Office Suites & Applications 2 21 nov 2008 08:13
Office 2007, avbrutt avinstallasjonsprosessen halvveis, og nå vil ikke avinstallere tekp Windows-operativsystemer 4 10 februar 2008 12:11
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.