![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ok, så jag hade en vän som gav mig en kopia av Microsoft Office 2007 ultimata att prova, det var den hämtade exe. Jag installerade det och det fungerade, men nu försöksperioden är slut. Så jag försökte gå in Uninstaller och ta ut det. Heres där saker och ting gå ner backen Avinstallationsprogrammet går till "Samla Setup data ..." ect. Då det står "Installationen kan inte fortsätta eftersom en önskad fil antingen är korrupta eller inte tillgänglig. Köra installationsprogrammet från originalkällan disk eller hämta plats." Ok säger I. Gå till det, precis reinstalls. Okej, avinstallera ... "Installationen kan inte fortsätta eftersom en önskad fil antingen är korrupta eller inte tillgänglig. Köra installationsprogrammet från originalkällan disk eller hämta plats.". OK. Nu tänkte jag att mabey om jag hämtat det från Microsofts webbplats som jag kan bli av med den. Det var en rättegång nedladdning av Office 2007 Pro. Jag installerade det och låg och skåda! Avinstallera ... "Installationen kan inte fortsätta eftersom en önskad fil antingen är korrupta eller inte tillgänglig. Köra installationsprogrammet från originalkällan disk eller hämta plats." Så nu im förlorade. Jag har försökt många Temne att få det att fungera. Men icke. Så två frågor: 1) Hur i helvete får jag det här från min dator och 2) Om det finns något sätt att avinstallera det, hur skulle jag gå om att ta bort den för hand? Med radera filer och gå in i Regedit och ta bort saker. Tack på förhand !!!!! OBS Jag har CCleaner om det hjälper alls. (efter att radera filer, det bara konstaterar det dåliga register och tar bort dem?) |
|
| |||
| |||
| Prova Revo Uninstaller http://www.revouninstaller.com/ Det första försök att poppa upp den normala avinstallera för programmet, så söker efter överblivna filer och registernycklar. Sedan avinstallerar inte fungerar kan du försöka få Revo ta bort alla Office-filer och registret. Jag har haft ett problem som detta tidigare, och Revo bara bort allt som förknippas med. Det fanns 1000 + filer, eftersom avinstallerats inte fungerade.
__________________ HI:) |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Avinstallera Vissa Office Update? | dhawalmkt | Office Suites & Applications | 2 | 21 september 2009 20:19 |
| Är öppna Office kompatibelt med Microsoft Office | pinkypossum001 | Office Suites & Applications | 2 | 21 november 2008 08:13 |
| Office 2007, annullerade avinstallation halvvägs och nu kommer inte att avinstallera | tekp | Windows-operativsystem | 4 | 10 februari 2008 12:11 |
| Thread Tools | |
| |