![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har Windows XP. Når og hvis jeg tænder min computer, tager det noget tid, dvs ca 6-8 at starte. Hvad er de mulige årsag, og hvordan det kan blive udbedret? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 6 til 8 hvad Chopra?
Minutter, sekunder hvad? Jeg kan gætte minutter ja? Har du defragged sidst? Hvor mange tjenester har kører på opstart? Gå til Kør og skriv msconfig Se under fanen Tjenester. Også fortælle os, hvor mange programmer der kører. Mit system: #
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har det altid været så langsom?
Har du Norton eller McAfee antivirus? I bekræftende fald fjerne den og erstatte med AVG eller Avast, begge er gratis. Også gøre en spyware-scanning med Spybot og gøre en antivirus scanning. Mit system: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Har vi en hijackthis log-læser her Jeg kunne gøre med den praksis efter rettelser Kunne de sende en log, og hvis jeg tror, det inficerede vi kan rådgive dem om at gå for at få hjælp, hvis nødvendigt |
|
| |||
| |||
| Det afhænger af, hvor mange programmel er installeret på pc'en samt anti-virus, du bruger, først og fremmest forsøge deinstalling anti-virus, som vil sørge for, hvis det var din ulejlighed. Skete med mig, når jeg plejede at bruge NOD32? Også skal du sætte din pc specs, så vi kan fortælle en bedre løsning. |