![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on Windows XP. Jos ja kun vaihdan tietokoneeseen, kestää jonkin aikaa eli noin 6-8 aloittaa. Mikä on mahdollinen syy ja miten se voidaan korjata? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 6-8 mitä Chopra?
Minuutit, sekunnit mitä? En vierasta minuuttia Kyllä? Oletko defragged tapahtumat? Kuinka monta palveluja ei ole käynnissä käynnisty? Siirry Suorita ja kirjoita msconfig Etsi Palvelut-välilehti. Myös kertoa meille, kuinka monta ohjelmaa käynnissä. My System: #
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Onko se aina ollut näin hidasta?
| |||
| |||
| Onko meillä HijackThis loki Reader Voisin tehdä käytännön seuraavat korjaukset He voisivat lähettää loki ja jos uskon sen tartunnan voimme neuvoa heitä, minne mennä saamaan apua tarvittaessa |
|
| |||
| |||
| Se riippuu siitä, kuinka monta ohjelmistot on asennettu tietokoneeseen ja anti-virus käytät ensin kokeilla deinstalling anti-virus, joka varmistaa Jos se oli ongelmia. Tapahtui minulle, kun minulla oli tapana käyttää NOD32? Lisäksi antakaa tietokoneesi tiedot, jotta voimme kertoa parempi ratkaisu. |